سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح پارک میرزا حسن آشتیانی شهر آشتیان

در مراسمی پارک میرزا حسن آشتیانی شهر آشتیان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  در مراسمی با حضور حقیقی معاون سیاسی استاندار مرکزی پارک علامه میرزا حسن آشتیانی شهر آشتیان به بهره برداری رسید.

پارک میرزا حسن آشتیانی با ۲۰ آلاچیق، وسایل ورزشی، مسجد و سرویس بهداشتی، پیست دوچرخه سواری، سوارکاری و محوطه ورزشی بانوان بالغ بر ۷ هکتار وسعت دارد.

حقیقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی همچنین زنگ سپاس معلم را در جمع دانش اموزان راهنمایی مدرسه کوثر آشتیان نواخت و از کارخانه ذوب روی ایجرود در روستای مزرعه نو وکارگاه ساخت بند رخت فلزی در روستای هزار آباد شهرستان اشتیان دیدن کرد.

حقیقی با اشاره به روز کارگر گفت:کار و تلاش رمز بقای یک جامعه است و کارگران از ارزشمندترین طبقه و سودمندترین گروه در جامعه‌ها هستند.

وی در جلسه شورا‌های شهر و روستا‌ی آشتیان با اشاره به اینکه شورا‌ها از خود مردم هستند و به خواسته مردم انتخاب شده اند افزود: مسائل جاری مردم باید به دست شورا‌ها حل شود و همین اعضای شورا کسانی هستند که با تلاش در پی پیشرفت شهر و روستای خود هستند وحضور و نقش شورا‌ها در مسائل گوناگون شهر ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: حضور و نقش شورا‌ها در مسائل اجتماعی و در بحث مهم سند امنیت غذایی و مشارکت در کمک به نیرو‌های امنیتی برای تامین امنیت و هزینه کرد‌های شورا‌ها در این رابطه مهم است.

انتهای پیام / ج

بهره برداری از پارک میرزا حسن آشتیانی شهر آشتیان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.