سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سروری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آقای روحانی هرچه زودتر نسبت به تشکیل کابینه‌ای چابک اقدام کند

دبیرکل جمعیت رهپویان گفت: انتظار می‌رود آقای روحانی هرچه زودتر نسبت به تشکیل کابینه‌ای چابک اقدام کند.

پرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات اخیر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان مبنی بر اینکه برخی وزرا بنده را امیدوار می‌کنند، اما برخی دیگر ناامید، اظهار کرد: آقای روحانی در ابتدای معرفی کابینه خود اصرار داشت که افراد انتخاب شده یکدست، یکپارچه، همدل و هم‌افزا هستند و همه نکات برای انتخاب بهترین افراد در بدنه دولت در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اما متأسفانه هنوز چندماهی از شکل‌گیری کابینه دولت دوازدهم نگذشته که شاهد اعتراف رئیس دولت به ناامیدی از برخی از اعضای کابینه هستیم.

دبیرکل جمعیت رهپویان افزود: کهولت و پیری برخی از وزرا باعث شده تا محافظه‌کارانه عمل کنند و قدرت ریسک‌پذیری نداشته باشند و این روزها برخی از اعضای کابینه منافع حزبی و شخصی خود را بر منافع ملی مقدم می‌دانند و به همین دلیل شاخصه‌های لازم را برای مدیریت کشور ندارند، لذا انتظار می‌رود آقای روحانی هرچه زودتر نسبت به تشکیل کابینه‌ای چابک اقدام کند.

سروری تصریح کرد: امروز کشور نیازمند مدیران پرتلاشی است که خستگی را از میدان به در کنند و با روحیه‌ای انقلابی کاروان دولت را به حرکت درآورده و منویات رهبری را اجرایی کنند. طبیعتا وزرای فرسوده، خسته و ناامید نمی‌توانند بار سنگین مسئولیت دولت را به سرمنزل مقصود برسانند.

وی ادامه داد: برخی وزرا به دلیل آنکه خودشان در بن‌بست قرار دارند کشور را نیز در بن‌بست می‌بینند و تصور می‌کنند که مشکلات حل نخواهند شد و ناکارآمدی خود را به ناکارآمدی نظام نسبت می‌دهند.

سروری تأکید کرد: کشور امروز نیازمند دولتی شاداب، جوان و پرانگیزه است تا بتواند در این شرایط راهکارهای مناسبی را برای برون‌رفت از چالش‌ها اتخاذ کرده و بر اقتصاد مقاومتی تمرکز کند. آقای روحانی باید دولتی را شکل دهد که بتواند در این برهه زمانی وعده‌ های داده شده را محقق کند.

وی ادامه داد: ناامیدی برخی از اعضای کابینه دولت به دلیل آن است که نگاهشان با نگاه جهادی مغایرت دارد و با دیدگاه غربی به مسائل می‌نگرند و کاملا مشخص است که این افراد فاقد روحیه انقلابی هستند.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناری
۱۸:۴۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
به چه منظوره