سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزارت اطلاعات یکی از ارکان امنیت در ایران است

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: یکی از ارکان تامین امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وزارت اطلاعات است که سخن گفتن از مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) کار ساده‌ای نیست، زیرا بخش قابل توجهی از اقدامات آن‌ها قابل گفتن نیست و موفقیت در برخی کار‌ها منوط به پوشیده ماندن آن است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: فقط در تجلیل از رشادت‌های این مردان بی ادعا می‌توان این سخن مقام معظم رهبری را یادآور شد که فرمودند این افتخار شما را بس که امام بزرگوارمان سینه هایتان را با مدال سربازی گمنام امام زمان (عج) مزین داشتند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان اظهار داشت: امنیت در شالوده بندی حیات آدمی نقش اساسی داشته و با تمام حوزه‌های فعال زندگی سر و کار دارد و تار و پود هستی با آن درهم تنیده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای گرانقدر عرصه امنیت وآرامش وپایداری، میلاد فرخنده مصلح بشریت را به تمامی مسلمانان، خصوصا مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی و سربازان گمنامش تبریک عرض نمود و از خداوند متعال مزید توفیقات سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) را خواستار شد.

انتهای پیام/ی

تامین امنیت با حضور سربازان گمنام امام زمان (عج)

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.