وی با بیان اینکه امروزه با افزایش رقابت در همه زمینههای تجاری، داشتن برند نه تنها یک انتخاب، بلکه ضرورتی اجتنابناپذیر است و صنعت گاز نیز با وجود داشتن جایگاه ویژه در برنامه توسعه پایدار و متوازن کشور، برای فعالیت و حضور مؤثر در عرصههای بینالمللی نیازمند یک برند توانمند است، اظهار کرد: باید نقش برند در نفوذ و ماندگاری در بازارهای بینالمللی برای شرکتهای فعال در صنعت گاز، به ویژه شرکت ملی گاز تبیین شود تا آنها مشتاق برندسازی و تعیین و تثبیت جایگاه خود در عرصه رقابت جهانی شوند.
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز، ابزار و مکانیزمهای برندسازی را ثبات، منحصربهفرد بودن، مطلوبیت، نوآوری، توانایی عمل، اعتبار و حس همکاری برشمرد و گفت: باید این موارد را افزون بر عمل در مجموعه، هرچه بهتر و بیشتر توسعه دهیم و تقویت کنیم.
مؤمنی نقشه راهبرد مدیریت گازرسانی و جایگاه برندینگ را توسعه هدفمند گازرسانی، رشد بهرهوری، سرآمدی در بهرهبرداری و توسعه مشارکتهای تجاری و عملیاتی برشمرد و گفت: باید برای برند شدن، به این سه هدف کلان دست یابیم.
وی تحلیل مقاومسازی، مانیتورینگ ایستگاههای تقلیل فشار گاز، بهبود سیستم فیلتراسیون، جمعآوری اطلاعات و دادهکاوی و هوشمندسازی شبکه گاز طبیعی را جزو اهداف اصلی مدیریت گازرسانی در بحث برندسازی عنوان کرد و افزود: باید مدیران عامل گازهای استانی هرچه بیشتر روی این موارد تمرکز داشته باشند.
انتهای پیام/