به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جیلی با کمک پیشرانه پلاگین هیبرید ساخت ولوو، از سدان Bo Rui GE رونمایی کرد تا بار دیگر عزم جدی صنعت خودروسازی چین را برای حضور در بازار جهانی یادآوری کند.
نسل اول این خودرو در سال 2013 معرفی تولید و با تولید نهایی در سال 2015 به لطف طراحی مدرن و سه نوع پیشرانه 1.8، 2.4 و 3.5 لیتری محصولی موفق در سبد جیلی است. این خودرو، حالا با پیشرانهی ساخت ولوو و فناوری پلاگین هیبرید، یک سدان پیشرو و پرچمدار برای یکی از مهمترین خودروسازان چین محسوب میشود.
جیلی Bo Rui GE در صورت استفاده از شارژ کامل باتری و سوخت بنزینی، میانگین مصرف سوخت 1.6 لیتر در 100 کیلومتر را خواهد داشت که آمار بسیار خوبی است. مدل دیگر این خودرو با پیشرانه هیبرید میانگین مصرف سوخت 5.8 لیتر در 100 کیلومتر را فراهم میکند. جیلی Bo Rui GE در هر دو مدل هیبرید و پلاگین از موتور بنزینی 1.5 لیتری توربوشارژ و گیربکس اتوماتیک 7 سرعته استفاده خواهد کرد.
حضور طراحان برجستهای نظیر پیترهاربوری که بیش از 30 سال به عنوان طراح ارشد و مدیر برندهای ولوو، فورد و لینکن فعالیت کرده است و متنیکولسون عضو گروه طراحان فراری در شرکت جیلی باعث شده است خودرو Bo Rui GE نسبت به دیگر سدانهای معمول ساخت چین، از طراحی مدرنتری بهره ببرد.
در نمای روبهرو ، شباهت Bo Rui GE به هیواندای سوناتا 2017 انکارناپذیر است. چند خط باریک از فلز براق کروم در زیر چراغها، رکابهای و سپر دیده میشود تا کمی حس لوکس به این سدان خانوادگی دهد. رینگهای اسپرت و فرم کلی بدنه شباهت زیادی با هیوندای سوناتا دارند؛ هرچند همراه خطوط متعدد روی نمای جانبی بدنه، سپر و کاپوت جلو، کاملا اسپرت و چشمنواز به نظر میرسد.
برخلاف ظاهر نسبتا عادی نمای بیرون، فضای داخلی این خودرو مفهومی و آیندهنگر است. با حضور در کابین همه چیز فراتر از یک خودرو ساخت چین و یادآور فیلمهای علمی_تخیلی است. نمایشگر لمسی میانی برای سیستم سرگرمی و ناوبری سایز 12 اینچ خواهد بود.
انتها پیام/