سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر؛

جعفر شمسیان معاون توسعه مدیریت و منابع بعثه مقام معظم رهبری شد

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با صدور حکمی آقای جعفر شمسیان را به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع بعثه مقام معظم رهبری منصوب کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با صدور حکمی جعفر شمسیان را به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع بعثه مقام معظم رهبری منصوب کرد.

در حکم جعفر شمسیان که به امضای حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی رسیده، آمده است:

آقای جعفر شمسیان دامت توفیقاته

هم اکنون که پس از ۱۶ ماه تلاش خا لصانه و مؤثر، مأموریت آقای منصور شیخ عباسی به حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت پایان یافته، بدین وسیله جنابعالی را که بحمدالله از شایستگی‌های اخلاقی، مدیریتی و سوابق ارزشمند در مسئولیت‌های مختلف برخوردار هستید، به سمت معاونت توسعه مدیریت و منابع بعثه مقام معظم رهبری منصوب می‌کنم.

امید است با بکارگیری همه توان و بهره گیری از همکاران در آن معاونت و نیز همکاری معاونان و مدیران بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت و دیگر نیرو‌های متدین، خلاق و کارآمد، تمامی تلاش و کوشش خود را در جهت اهداف مورد نظر و وظایف محوله بکار گیرید.

از خداوند متعال توفیق روز افزونتان را در تحقق موارد فوق مسئلت دارم.

نماینده و لی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجّاج ایرانی

انتهای پیام/

برچسب ها: حج و زیارت ، حج 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.