سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با صدور حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر؛

سیدمحمد حسینی معاون امور بین الملل بعثه مقام معظم رهبری شد

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با صدور حکمی سید محمد حسینی را به سمت معاون امور بین الملل بعثه مقام معظم رهبری منصوب کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با صدور حکمی سید محمد حسینی را به سمت معاون امور بین الملل بعثه مقام معظم رهبری منصوب کرد.

در حکم سید محمد حسینی که به امضای حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی رسیده، آمده است:

آقای سید محمد حسینی دامت توفیقاته

هم اکنون که صدیق مکرّم آقای محمدرضا باقری پس از سال‌ها تلاش و کوشش مخلصانه از سمت خود کناره‌گیری کرده‌اند، با تقدیر و تشکّر فراوان از ایشان، با توّجه به تعهّد، تجربه، شایستگی‌ها و سوابق ارزشمند علمی و اجرایی خصوصاً در حوزه بین‌المللی و روابط خارجی، بدین وسیله جنابعالی را به سمت معاون امور بین الملل بعثه مقام معظّم رهبری منصوب می‌کنم.

امید است با بکارگیری همه توان و بهره گیری از نیرو‌های متدّین، خلّاق و کارآمد و استفاده از نظرات اندیشمندان و فرهیختگان حوزه و دانشگاه و نیز همکاران محترم اینجانب در حوزه نمایندگی ولی فقیه و سازمان حج و زیارت، در جهت تحقق اهداف مورد نظر و انجام وظایف محوله موفق و کوشا باشید.

از خداوند متعال توفیق روزافزونتان را مسئلت می‌کنم.

نماینده و لی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجّاج ایرانی

انتهای پیام/

برچسب ها: حج و زیارت ، حج 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.