سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معلم بر لوح جان نقش دانش و بینش می‌نگارد

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در پیامی، ۱۲ اردیبهشت روز بزرگداشت مقام معلم را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ بهروز امیدی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در پیامی فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت روز بزرگداشت مقام معلم را تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:

«به نام خداوند جان و خرد
هیچ کشوری روی توسعه یافتگی را نخواهد دید جز با آموزش و پرورش توسعه یافته و هیچ ملتی به عزت و تعالی و بالندگی نخواهد رسید الّا با معلمان و مربیان مدبّر و با انگیزه و خردمند، معلم بر لوح جان، نقش دانش و بینش می‌نگارد و با مشق عشق بر خیمه دل متربیان، راه آینده را ترسیم می‌کند.
بار دیگر آفتاب روشنی بخش دوازدهم اردیبهشت نمایان شد تا هفته بزرگداشت مقام معلم فرصت مغتنمی باشد و یادی کنیم از مردان و زنان بزرگی که سرمایه وجودی خویش را در راه تعلیم و تربیت فرزندان این مرزو بوم نثار کردند.
اینجانب به حکم وظیفه و مسئولیت قانونی ضمن گرامی داشت یاد و نام استاد فرزانه و بزرگمرد عرصه علم و اندیشه، علامه شهید مرتضی مطهری، بر خود فرض می‌دانم از خدمات ارزنده و زحمات بی شائبه همکاران فرهنگی در سراسر استان صمیمانه و از سویدای دل تقدیر و سپاسگزاری نمایم و از آستان حضرت حق آرزو کنم همه ما را قدردان و ستایشگر مقام رفیع معلم قرار دهد.»

۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید آیت الله دکتر مرتضی مطهری (ره) در سال ۱۳۵۸، روز معلم و آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم می‌باشد.

انتهای پیام/ز

پیام تبریک به مناسبت روز معلم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.