سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نخستین نشست هم‌آندیشی فضیلت شنیدن در مشهد

نخستین نشست هم‌آندیشی فضیلت شنیدن با حضور رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر و همچنین فرهیختگان، مسئولان و نمایندگان تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حیدری رییس شورای شهر مشهد گفت: شورای اسلامی شهر مشهد شنیدن و پاسخگویی را به مثابه دو وظیفه بنیادین لازمه پیشبرد هرچه بهتر سیاست‌ها و برنامه‌های خود می‌داند؛ بدین منظور، درنظر گرفته تا طرحی را به عنوان فضیلت شنیدن به مرحله اجرا بگذارد.

وی با اشاره به اینکه این طرح با استقبال تمامی اعضای شورا روبرو شده است، افزود: با اجرای این طرح پیش‌بینی می‌شود گامی موثر در جهت مشارکت فعالانه شهروندان مشهدی در خصوص حل مسائل شهر برداشته شود.

حیدری ادامه داد: جلسات طرح فضیلت شنیدن به صورت هفتگی و دوشنبه‌ها برگزار خواهد شد و اعضای شورا در حیطه‌هایی که ارتباط بیشتری دارند و تخصص آنهاست، نقش آفرینی می‌کنند؛ تمامی ۱۵ عضو در خدمت مردم و تشکل‌ها خواهند بود.

رییس شورای شهر مشهد با بیان اینکه جلسات این طرح در دو بخش مردمی و تخصصی برگزار می‌شود، گفت: جلسات مردمی در شورای اجتماعی محلات طراحی شده که اعضای شورای شهر نیز در آن‌ها حضور پیدا خواهند کرد و جلسات تخصصی هم با حضور تشکل‌ها و سمن‌ها برگزار می‌شود.

در ادامه این نشست، فرهیختگان، مسئولان و نمایندگان تشکل‌ها و سمن‎ها به بیان مسائلی پیرامون شهر و مدیریت شهری پرداختند و ضمن نقد و تمجید برخی اقدامات شورای پنجم، راهکار‌های مناسبی نیز برای خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به شهروندان ارائه نمودند.

انتهای پیام // ف. ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.