سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشن میلاد امام زمان (عج) در بقاع متبرکه خراسان رضوی

جشن میلاد امام زمان (عج) در شب و روز شام ولادت در ۸۵ بقعه متبرکه خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛  حجت الاسلام جمال ایزدی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ضمن تبریک ولادت امام زمان (عج) افزود: امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی به این مناسبت در بقاع شاخص استان در نظر گرفته شده است و اجتماع بزرگ منتظران در ۱۵ بقعه شاخص استان و برپایی نماز جماعت در شب و روز میلاد از جمله این برنامه‌ها می‌باشد.

وی گفت: آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه آذین‌بندی شدند و تعداد ۱۸۰۰ پرچم و ۱۰ هزار متر ریسه در محلات شهر مشهد، بقاع متبرکه و مساجد جهت تبلیغات محیطی و آذین بندی مناسب با ایام جشن نیمه شعبان توزیع و نصب شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: تهیه هدایای فرهنگی ویژه نیمه شعبان، برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی با موضوع آثار مهدویت در جوار آستان مقدس امام زادگان از دیگر برنامه‌های فرهنگی این ایام است.
ایزدی گفت: مراسم احیای نیمه شعبان، برپایی ایستگاه صلواتی به همراه پذیرایی شربت و شیرینی، قرائت دعای ندبه با دعوت از مداحان برجسته کشوری در بقاع متبرکه برگزار خواهد شد.  

وی افزود: هدف از برگزاری این برنامه‌ها ایجاد فضای معنوی برای زائران و مجاوران بقاع متبرکه استان است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: به مناسبت میلاد امام زمان (عج) مسابقه بزرگ منتظران ظهور در بقاع متبرکه برگزار می‌شود و به ۱۴ نفر از برندگان کمک هزینه سفر به عتبات عالیات اهدا خواهد شد.

انتهای پیام//م. ن

جشن میلاد امام زمان (عج) در بقاع متبرکه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.