سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماموران وظیفه شناس جاجرم طلا‌های پیدا شده را به صاحبش باز گرداندند

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم از پیدا شدن ۱۵ گرم طلا به ارزش ۶۰ میلیون ریال توسط ماموران انتظامی کلانتری مرکز در این شهرستان و استرداد آن به صاحبش خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ سرهنگ مهدی اسماعیلیان فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم گفت: ماموران کلانتری مرکز شهرستان در حین گشت زنی در سطح حوزه به یک عدد کیف زنانه مشکوک و در بررسی‌های اولیه متوجه وجود مقداری طلا درون آن شدند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی صورت گرفته ارزش طلا‌های پیدا شده ۶۰ میلیون ریال برآورد شد، افزود: این فرماندهی به منظور رساندن طلا‌ها به صاحبش اطلاع رسانی لازم را انجام می دهد که پس از ۱۵ روز صاحب اصلی مراجعه و طلا‌های خود را با ذکر نشانی و ارائه فاکتور‌های خرید تحویل گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم گفت: صاحب اموال فوق پس از تحویل گرفتن طلاها، پلیس را امانت دار خوب مردم دانست و مراتب تقدیر و تشکر خود را از فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان بیان کرد.

سرهنگ اسماعیلیان تعامل خوب مردم با پلیس را ضامن امنیت شهروندان و جامعه دانست و افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مواجهه با هر گونه مورد مشکوکی بلافاصله مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ


پیدا شدن ۱۵ گرم طلا در شهر جاجرم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.