سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطار گردشگری به همدان می آید

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از راه‌اندازی قطار گردشگری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی مالمیر، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان خاطرنشان کرد: قطار گردشگری با استفاده از ظرفیت راه‌آهن در جشنواره پویانمایی مسافران را به همدان خواهد آورد.

وی ادامه داد: سازمان میراث فرهنگی همچنین با همکاری شرکت رجا، در پنج مسیر کشور قطارهایی با تبلیغات همدان درنظر گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با اشاره به اینکه مذاکرات لازم در این  زمینه انجام شده است، افزود: این قطار گردشگری در مسیرهای پرتردد همچون مشهد، تبریز، بندرعباس، اصفهان و شیراز با استفاده از قطارهای شرکت رجا در راستای تبلیغات رویداد همدان 2018 و معرفی جاذبه‌های استان به‌کار گرفته خواهد شد البته این اقدامات با استفاده از ظرفیت تبلیغاتی میراث فرهنگی انجام می‌شود.

نایب رئیس انجمن صنفی دفاتر استان همدان نیز در ادامه تصریح کرد: با همکاری شهرداری همدان 15 اردیبهشت ماه 600 نفر در جشنواره پویانمایی با استفاده از قطار گردشگری وارد استان خواهند شد.

منوچهر احقردر پایان ادامه داد: با استفاده از این قطار گردشگری برنامه بازدید از اماکن، اقامت درنظر گرفته شده است که در این جریان از هنرمندان نیز دعوت شده تا در این سفر حضور داشته باشند.

انتهای پیام/ب

راه اندازی قطار گردشگری در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.