سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بطحایی؛

صیانت از حریم معلم خط قرمز آموزش و پرورش است

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر حفظ حرمت معلم، این مهم را خط قرمز آموزش و پرورش دانست.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیین سپاس معلم با حضور سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش صبح امروز در آموزشگاه هفت تیر برگزار شد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه معلم مهمترین ترین رکن برای تحول است، اظهار کرد: اگر معلم اراده ای برای تحول نداشته باشد، این مهم با شکست مواجه خواهد شد و یکی از عواملی که برخی تحولات تاکنون شکل نگرفته است، همین موضوع است.

بطحایی بیان کرد: نقطه عطف ما در تحول باید معلم باشد و انگیزش و خواستن و رغبت به شغل برای معلم باید وجود داشته باشد.

کنترل رفتارهای نابهنجار مهم‌ترین چالش‌های معلم هاست

وی افزود: یکی از مهم‌ترین چالش‌های معلمی این روزها برقراری انضباط و کنترل رفتارهای نابهنجار در مدرسه است که در این میان گهگاهی دیده می‌شود توهین به معلم و ورود ناشیانه به حریم معلم ضربه هولناکی را به نظام تعلیم و تربیت وارد می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: خط قرمز ما در آموزش و پرورش حفظ و صیانت از حریم و حرمت معلم است که اگر این حریم بشکند حرمت نظام تعلیم و تربیت می‌شکند.

بطحایی تصریح کرد: امروز روز تکریم از معلمی است چند روز و چند ساعت زمان صرف می‌کند تا در مسیرهای دشوار و پرفراز و نشیب و به دور از خانواده خود را به مدرسه برساند، معلمی که در کلاس‌های پرتراکم و شلوغ در شهرهای بزرگ با صبوری دانش‌آموزان را آموزش می‌دهد و امروز روز سپاس از معلمی نام گرفته است که با صبوری، نگاه مهربانانه اش را به همه شاگردانش می‌بخشد و به نمایندگی از دولت تدبیر و امید ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهوری سپاس خود را به تمام معلمان شاغل و بازنشسته اعلام می‌کنم.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.