سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

برگزاری مرحله کشوری جشنواره ورزشی بازنشستگان اواخر اردیبهشت ماه

مدیرکل اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: 570 بازنشسته کشوری در 5 رشته، در جشنواره ورزشی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

عباس رشیدی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از برگزاری جشنواره ورزشی کشوری بازنشستگان در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

وی در ادامه تصریح کرد: مرحله استانی جشنواره ورزشی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری در دهه فجر(بهمن ماه) سال گذشته برگزار شد و بیش از 6 هزار بازنشسته در مرحله مقدماتی و استانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: در پایان مرحله استانی جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری از 570 بازنشسته برتر در سایر استان های کشور تجلیل شد و این افراد در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری با یکدیگر رقابت می‌کنند.

رشیدی در ادامه اضافه کرد: بازنشستگان کشوری در مرحله کشوری جشنواره ورزشی نیز مثل مرحله استانی این جشنواره در 5 رشته دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شنا و شطرنج با هم به رقابت می پردازند.

وی در پایان یادآور شد: شرکت کنندگان در جشنواره ورزشی در مرحله کشوری در دو بخش زنان و مردان بازنشسته عضو صندوق بازنشستگی کشوری شرکت می‌کنند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: برگزاری جشنواره‌هایی چون جشنواره ورزشی میان بازنشستگان کشوری با هدف ارتقای سلامت و افزایش نشاط جامعه بازنشستگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

برگزاری جشنواره ورزشی کشوری بازنشستگان در اواخر اردیبهشت ماه امسال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.