سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پست توییتری صفحه‌ی منتسب مقام معظم رهبری برای حمایت از کالای ایرانی

صفحه منتسب به مقام معظم رهبری، بخشی از سخنان ایشان در دیدار با کاگران را به اشتراک گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب، عصر روز گذشته از نمایشگاه کالای ایرانی در حسینیه امام خمینی (ره) برای حمایت از کالای ایرانی بازدید کردند. همچنین ایشان در آستانه روز کار و کارگر، با جمعی از کارگران صبح امروز ( دوشنبه ) دیدار کردند. رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با هزاران نفر از کارگران و کارآفرینان، مهم ترین طرح کنونی برای مقابله با بیکاری را حمایت از کالای ایرانی دانستند و به اشتغال زایی جوانان ایرانی در جهت حمایت از کالای ایرانی تاکید کردند.

ایشان خاطر نشان کردند که با توجه به همه فشار ها و مشکلاتی که مستکبران ایجاد می کنند، تولیدات داخلی عرضه شده در این نمایشگاه، عالی و ممتاز بود و باید در برابر نیروی کار ایرانی سر تعظیم فرود آورد و دست هنرمند کارگر ایرانی را که یکی از بهترین کارگران دنیاست، بوسید. صفحه‌ی منتسب به مقام معظم اله بخشی از سخنان ایشان را در بازدید از نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی و روز کارگر، به اشتراک گذاشت و نوشت:

" دیروز اینجا یک نمایشگاه کوچکی از تولیدات داخلی درست کردند. من رفتم چند ساعت مشغول دیدن این نمایشگاه بودم. کارهای شماها را دیدم. واقعا باید دست هنرمند کارگر ایرانی را بوسید. باید دست شماها را بوسید. همه کالاها ممتاز بود. انسان واقعا مقابل نیروی کار داخلی سر تعظیم فرود می‌آورد. "

" مشکلاتی را مطرح می‌کردند که این مشکلات باید برطرف بشود. وقتی قدر کار کارگر ایرانی دانسته شد، آن‌وقت دیگر ما شاهد این نخواهیم بود که یک کارخانه‌ای بگوید من با یک سوم ظرفیت دارم کار می‌کنم. خب چرا؟ آن دو سوم دیگر، کارگرهایش کجایند؟ این می‌شود آن بیکاری متراکم در داخل کشور. "

" علیه دیگران تعصب نداریم؛ میخواهیم فرزند کشور خودمان را از بیکاری نجات دهیم. بهترین راه مقابله با دشمن، حمایت از کالای ایرانی است. دشمنان ما فهمیده‌اند که در جنگ سخت نظامی طَرفی نخواهند بست. امروز اتاق جنگ علیه ما،وزارت خزانه‌داری آمریکاست. راه مقابله چیست؟ به اقتصاد خودمان بپردازیم. "

بیشتر بخوانید؛

تصاویر بازدید رهبر انقلاب اسلامی از نمایشگاه کالای ایرانی

دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب

بازدید دو و نیم ساعته رهبر انقلاب اسلامی از نمایشگاه کالای ایرانی

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.