سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدی:عشق باعث ماندگاری ام در کشتی نوجوانان شده است

سرمربی کشتی تیم ملی کشتی نوجوانان گفت: در رده سنی نوجوانان نه انگیزه مالی و نه شرایط دیده شدن وجود دارد و تنها عشق به کشتی ما را در این رده ماندگار کرده است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، غلام رضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی نوجوانان در گفتگو با رادیو درباره برنامه تمرینی کشتی گیران نوجوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تورنمنت‌های مختلف بین المللی را از دست دادیم. کشتی گیران ما مسابقات قهرمانی کشور، اوپن و انتخابی تیم ملی را در سال ۹۶ پشت سر گذاشتند، اما بنا به هر دلیلی و اتفاقاتی که برای فدراسیون کشتی رخ داد، زمان طلایی را از دست دادیم. بعد از تعطیلات عید نوروز، از ۱۴ فروردین اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوان آغاز شد و دو اردوی ۱۰ روزه را پشت سر گذاشتیم. اردوی دوم پنج شنبه هفته گذشته به پایان رسید و ورزشکاران به خانه بازگشتند. از ۱۰ اردیبهشت کشتی گیران به خانه کشتی بازمی گردند و اردوی ما تا زمان اعزام به مسابقات ادامه پیدا می‌کند.

او درباره زمان اعزام کشتی گیران به مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: زمان اعزام کشتی گیران به مسابقات آسیایی ۱۹ یا ۲۰ اردیبهشت ماه خواهد بود و رقابت‌ها در روز‌های ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت برگزار می‌شود.

محمدی عنوان کرد: در این مقطع سنی نه انگیزه مالی و نه انگیزه دیده شدن ما را به اینجا می‌کشاند، جز عشقی که به کشتی و ورزشکاران داریم. بنده و همکارانم همه با جان و دل کار می‌کنیم البته کار سختی است، اما به اعتقاد من در شرایط بحرانی باید در کنار کشتی قرار می‌گرفتیم که خوشبختانه این کار را انجام دادیم. من هر چه دارم از کشتی است و مدیون آن هستم.

سرمربی تیم کشتی نوجوانان به مسابقات مهم پیش رو اشاره و اظهار کرد: مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک که مهرماه در آرژانتین برگزار می‌پیش روی ما است. در کشتی آزاد فقط مدال طلا می‌تواند کسب سهمیه کند. کار ما بسیار سخت شده است، زیرا از جمع ۱۰ وزن، ۵ وزن به کشتی آزاد و ۵ وزن به کشتی فرنگی اختصاص داده اند و از این تعداد ما می‌توانیم فقط ۲ کشتی گیر به المپیک اعزام کنیم. بعد از مسابقات آسیایی یک تورنمنت در رومانی را درنظر گرفته ایم که در تاریخ ۱۰ تا ۱۳ خرداد برگزار می‌شود. تیر ماه مسابقات جهانی کرواسی را داریم و پس از آن در المپیک شرکت خواهیم کرد. امیدوارم که بتوانیم شرایط خوبی را برای کشتی نوجوانان مهیا کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات محمدی درباره وضعیت کشتی نوجوانان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.