سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک میلیاردی مردم خراسان شمالی به محرومان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: در سال گذشته مردم سخاوتمند استان ۵۰ میلیارد تومان به محرومان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی کمک کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی افزود: سال گذشته ۵۰ میلیارد تومان به محرومان این نهاد کمک کردند که تمامی در سرفصل‌های تأمین مسکن ، هزینه‌های درمانی ، اشتغال، تحصیل ، تأمین جهیزیه و کمک به ازدواج جوانان نیازمند کمیته امداد استان هزینه می‌شود.
وی اظهار کرد: از مجموع کمک‌های جمع‌آوری‌ شده ، ۲۱ درصد در بخش مسکن ،۲۴ درصد در بخش جهیزیه و ۳۴ درصد نیز در بخش‌های درمانی، کمک موردی، وام قرض‌الحسنه و تحصیلی هزینه شده است.
اهرابی در ادامه از افزایش ۲۷ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد این استان خبر داد و گفت: براین اساس هم اکنون صف انتظار نیازمندان برای دریافت کمک هزینه جهیزیه وام‌های قرض الحسنه سال گذشته به صفر رسیده است.
مدیرکل کمیته امدادخراسان شمالی گفت:  مردم خیر این استان در سال گذشته چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان صدقه به محرومان پرداخت کردند.
وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۴۶ هزار خیر با کمیته امداد خراسان شمالی همکاری دارند ، بیان کرد: ۱۲۱ هزار نفر از این خیران در بخش صدقات و ۲۵ هزار نفر نیز در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین با این نهاد همکاری دارند.
گفتنی است: هم‌اکنون ۳۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی قرار دارند.
انتهای پیام/ ب 

 

افزایش ۲۷ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.