سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازنگری برجام، تحقق وعده انتخاباتی ترامپ است

مدیر سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ32 انصارالحسین(ع) همدان گفت: بازنگری برجام، تحقق وعده انتخاباتی ترامپ است و آمریکا هرگز نفع دهی بدون امتیازگیری بیشتر را نخواهد پذیرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛سجادی مهر ،مدیر سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ32 انصارالحسین(ع) همدان در گفتگو با خبرنگارما اظهار داشت: رفتار کنونی آمریکا در قبال برجام،کاملاً راهبردی و از پیش تعیین شده بوده و جای هیچ‌گونه تعجب و نگرانی از این رفتارها وجود ندارد.

وی افزود: بازنگری و بازتولید برجام، به نوعی تمسخر جامعه جهانی است و در این صورت قطعاً بسیاری از کشورها موضع گرفته و جمهوری اسلامی نیز از این معاهده یک‌جانبه خارج خواهد شد.

مدیر سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ32 انصارالحسین(ع) همدان تصریح کرد: بازنگری برجام، تحقق وعده انتخاباتی ترامپ است و آمریکا هرگز نفع دهی بدون امتیازگیری بیشتر را نخواهد پذیرفت.

وی همچنین در موضوع محدودیت پیام‌رسانهای خارجی بیان داشت: پیام رسان خارجی، در طول چند سال حضور در ایران، از عوامل اصلی شیوع فساد و فحشا، آسیب‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، لجن‌پراکنی و بی‌ثبات‌سازی جامعه بوده و رفع انحصار آنها سیاست درستی است که دولت باید از آن حمایت کند.

سجادی‌مهر گفت: باید با فرهنگ‌سازی و همراهی دولت و ملت و رسانه‌های ملی، پیام‌رسان‌های داخلی تقویت شوند ضمن اینکه شرکت‌های سازنده آنها نیز باید کیفیت این برنامه‌ها را ارتقاء دهند تا هیچ کمبودی نسبت به برنامه خارجی نداشته باشند.

انتهای پیام/خ

بازنگری آمریکا در برجام تحقق وعده انتخاباتی ترامپ به پاره کردن آن است

برچسب ها: برجام ، ترامپ ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.