سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش باشگاه سینا صنعت برای توسعه کشتی در ایذه

سرپرست تیم کشتی سینا صنعت ایذه گفت: هدف آکادمی باشگاه کشتی سینا صنعت توسعه کشتی در تمام نقاط شهرستان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هوشنگ حاتمی،  سرپرست تیم کشتی سینا صنعت ایذه گفت: مجموعه مدیریت باشگاه صنعت و کادر فنی با هدف رشد ورزش کشتی شهرستان ایذه فعالیت خود را آغاز کرده و این هدف نیک باعث شده است که نام کشتی شهرستان ایذه و این باشگاه بسیار سریع‌تر از آنچه مورد انتظار بود با قهرمانی و نایب قهرمانی در جهان به عنوان یک باشگاه سازنده بر سر زبان‌ها افتد.

وی بیان داشت: هدف از اعطای تشک کشتی و اعزام مربی به بخش دهدز بر آن است تا با انتقال امکانات به سایر بخش‌ها و مناطق مستعد در زمینه شکوفاتر کردن استعدادهای ناب آن ها که به دلایل مختلف از جمله مسایل مالی توان حضور در شهر ایذه و تمرین در باشگاه کشتی را ندارند زمینه‌سازی کند.

وی ادامه داد:  انتظار داریم در سال آینده چند ورزشکار شهر دهدز با تمرینات باشگاه و مربیان بتوانند خودرا به قهرمانی استان، کشور و سپس به تیم ملی برسانند .

حاتمی در پایان گفت: سرمایه گذاری سینا صنعت در ورزش شهرستان ایذه یک فرصت بسیار بزرگ است ولی انتظار می‌رود مسئولان شهرستان نیز به این مساله اهمیت دهند تا با ایجاد انگیزه مضاعف در حمایت از ورزشکاران دیگر شاهد دوری قهرمانان این دیار از ورزش قهرمانی و تیم ملی به دلیل مشکلات مالی و شغلی نباشیم.

انتهای پیام/م

توسعه ورزش کشتی در شهرستان ایذه

برچسب ها: کشتی ، فدراسیون کشتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.