سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امنیت ایران اسلامی در دنیا بالاتر از بالا

یکی از مدیران ارشد وزارت اطلاعات گفت: جمهوری اسلامی ایران در ایجاد امنیت دردنیا بالاتراز بالا قرار دارد و اتفاقاتی که درداخل و فراتر از مرز‌ها می‌افتد گویای این ادعا است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛حجت الاسلام والمسلمین خزایی از مدیران ارشد وزارت اطلاعات در نشستی که به مناسبت گرامیداشت هفته سربازان گمنام در قزوین برگزار شد، گفت: دستاورد‌های فرهنگی و معنوی انقلاب، امت سازی و دولت سازی بوده که در معادلات و مناسبات اثر گذاشته است.

وی افزود: نظام سیاسی در دنیا سراغ نداریم که با این همه دشمنی ماندگار شود و ما در ۴۰ سال اخیر آمریکا را تحقیر کرده ایم.

این مدیر ارشد اطلاعاتی گفت: در معادلات منطقه‌ای سهم خاصی داریم و تمام دنیا مثل عربستان، قطر، ترکیه می‌خواستند بشار اسد برود، اما موفق نشدند.

حجت الاسلام والمسلمین خزایی ضمن هشدار درباره فضای مجازی اضافه کرد: ناکامی دشمنان در منطقه باعث شده تا جنگ را به داخل بیاورند و از مسائل اجتماعی و صنفی سوء استفاده کنند.

وی از مسئولان خواست تا با درایت و تدبیر و هم افزایی مسائل عادی را به بحران تبدیل نکنند.

استاندار قزوین هم در این جلسه ضمن اشاره به تجربیاتش درمناطق مرزی گفت:: شهادت می‌دهم سربازان گمنام در صحنه‌هایی که مربوط به حفظ کشور و نظام بوده، با نهایت ایثار تلاش کرده اند، اما نمی‌توانند از خدماتشان حرفی بزنند.

عبدالمحمد زاهدی افزود: تا زمانی که امنیت داریم آن را احساس نمی‌کنیم، اما زمانی که نا امنی بوجود آمد متوجه آن می‌شویم.

استاندار اضافه کرد: در دنیای پچیده‌ای زندگی می کنیم و باید بپذیریم که کسانی هستند که در فراتر از مرز‌ها امنیت را برای ما حفظ کرده اند.

مدیرکل اطلاعات استان قزوین هم گفت: وزارت اطلاعات فرزند انقلاب است و درآن هدف وسیله را توجیه نمی‌کند، اما در سرویس‌های جاسوسی دنیا این رویکرد وجود ندارد.

موسوی، حق الناس را خط مقدم عرصه اطلاعات دانست و تاکید کرد: اطلاعات بر اساس مشارکت مردم است و در آن با جذب حداکثری و دفع حداقلی توانسته ایم امنیت پایدار را رقم بزنیم.

انتهای پیام/

نشست گرامیداشت هفته سربازان گمنام در قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.