سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توطئه‌های دشمنان با قدرت ایمان خنثی می‌شود

یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس گفت: باید محاسبات دشمن را محاسبه کنیم تا بتوانیم برنامه‌ها و توطئه‌های آنها را خنثی کنیم و تنها با قدرت ایمان می‌توانیم به این توانمندی برسیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛سردار حاج میرزا سلگی،یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ارتش عراق در هشت سال دفاع مقدس توسط کشورهای دیگر تأمین می‌شد و استکبار با تمام توان به میدان آمده بود و ایران در برابر کل دنیا ایستاده بود.

این جانباز دفاع مقدس با اشاره به پیروزی ایران اسلامی در برابر دشمنان ابراز داشت: تنها نیروی ایمان بود که موجب  شد ایران مقابل دشمن ایستادگی کرد.

وی ادامه داد: افرادی هستند که نمی‌خواهند این رشادت‌ها به نسل‌های بعد انتقال پیدا کند و نمی‌خواهند جوانان به حقیقت بپردازند و این‌ همان تهاجم فرهنگی از سوی دشمن است.

سلگی عنوان کرد: دشمن از سلاح‌های نظامی ما هراسی ندارد چراکه از این نظر پیشرفت کرده و دشمن نقطه قوت ما که همان ایمان است را شناخته و نقاط ضعف ما را نیز شناخته و علیه ما برنامه‌ریزی می‌کند.

وی با اشاره به جنگ نرم و تبلیغات دشمنان تصریح کرد: دشمن سعی می‌کند با القائات و تشویش اذهان عمومی از حقیقت دور بمانیم، بنابراین ما باید محاسبات دشمن را محاسبه کنیم تا بتوانیم برنامه‌ها و توطئه‌های آنها را خنثی کنیم و تنها با قدرتایمان می‌توانیم به این توانمندی برسیم.

این جانباز دفاع مقدس با تأکید بر ادامه راه شهدا و با اشاره به سفارش شهدا ابراز داشت: در ٨٠ درصد وصیت‌نامه‌های شهدا بر حفظ حجاب تاکید شده است.

انتهای پیام/خ

خنثی شدن توطئه‌های دشمنان با قدرت ایمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.