سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لحظه به لحظه با بورس:

شاخص بورس، قرمز ماند

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۲۱۸.۶۶ واحدی به پله ۹۳ هزار و ۵۸۶ واحدی رسید.

به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد 30.86 واحدی به پله 93 هزار و 836 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از395 میلیارد ریال فراتر رفت که این امر ناشی از دست به دست شدن 122 میلیارد و 957 میلیون سهم طی 12 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز آپ، فملی، امید، تاپیکو و شتران با روند صعودی و نماد فولاد و رانفور با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با 6.80واحد رشد به پله 1 هزار و 58 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 277 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن31 میلیارد و 969 میلیون سهم طی 6 هزار نوبت معاملاتی است.

ارزش کل معاملات بورس تهران از یک میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با کاهش 29.64 واحدی به پله 93 هزار و775 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از یک میلیارد ریال فراتر رفت که این امر ناشی از دست به دست شدن 439 میلیارد و 483 میلیون سهم طی 28 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز آپ،فملی و خاهن با روند صعودی و نماد فولاد، کگل،جم و شخارک با روند نزولی کار خود را ادامه داد.

شاخص کل فرابورس درجریان معاملات با 2.60 واحد رشد به پله 1 هزار و 54 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از یک میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 104 میلیارد و 427 میلیون سهم طی 19 هزار نوبت معاملاتی است.

افت شاخص بورس درپایان معاملات

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش 218.66 واحدی به پله 93 هزار و 586 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از یک میلیارد ریال فراتر رفت که طی 38 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروزنماد آپ، خاهن با روند صعودی و نماد جم، فارس، فولاد، شخارک، شفن با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 1.20 واحد رشد به پله یک هزار و 52 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 3 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 232 میلیون سهم طی 28 هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: بازار بورس ، فرابورس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.