سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصص، دانش و مهارت عامل رشد جامعه ی امروزی

ریيس دانشگاه بيرجند گفت: تخصص، دانش و مهارت سه عامل رشد جامعه ی امروزی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ خامسان،ریيس دانشگاه بيرجند شب گذشته در بزرگداشت روز مشاور و روان شناس گفت: تخصص، دانش و مهارت از جمله موارد كليدی در دنيای پر مشغله ی امروزاست و دانشجويان بايد برای كسب اين سه عامل تلاش كنند.


وی افزود:در مركز مشاوره،درمان و بهداشت هزينه های زيادی انجام شده،تا بتوانيم جايگاه روان شناسی در استان را به جايگاه اصلی خود برگردانيم.


ریيس مركز مشاوره دانشگاه بيرجند نیز در این مراسم گفت:مجموعه خدمات روان شناسی در سطح دانشگاه بيرجند و ساير مراكز روان شناختی در سطح استان منجر به كاهش آسيب ها و ارتقا سلامت روان و جسم شده است.


سالاری افزود:برگزاری دوره های آموزشی واحد ارتقا تحصيلی تأثير به سزايی در افزايش معدل دانشجويان داشته است تا جایی که در سال تحصيلي٩٥-٩٦ از ميان١٠٠نفر از دانشجويان با سابقه افت تحصيلی و مشروطی ٧٥نفر افزايش معدل قابل توجه داشته اند.


وی گفت:از تعداد ٥٦نفردانشجو دارای سابقه مشروطی نيز ٣٢نفر از مشروطی خارج شده اند.

سالاری به فعاليت انجمن های علمی و كانون همياران سلامت در دو بخش جسم و روان نيز اشاره كرد و افزود:اميدواريم تشكل های دانشجويی به قدرت خود باقی بماند و شاهد فعاليت روز افزون در عرصه علوم و فناوری باشيم.
انتهای پیام/ب


پيشگيری و كاهش آسيب های روان از جمله اهداف مراكز مشاوره

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.