سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل زندان‌های استان؛

فعالیت ۱۶ انجمن حمایت از خانواده زندانیان در آذربایجان غربی

مدیر کل زندان‌های آذربایجان غربی از فعالیت ۱۶ انجمن حمایت از خانواده زندانیان در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛با حضور مدیر کل زندان‌های استان آذربایجان غربی جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان شاهین دژ در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

میر علی اکبر بنی هاشمی مدیرکل زندان‌های استان با بیان اینکه در سطح استان ۱۶ انجمن حمایتی فعال هستند گفت: در سال گذشته با حمایت خیرین یک میلیارد و هشت میلیون تومان به انجمن‌ها کمک شده است.

وی ادامه داد: با حمایت انجمن حمایت از زندانیان ۵۴ نفر زندانی آزاد و به آغوش خانواده باز گشتند.

مدیر کل زندان‌های  آذربایجان غربی مهمترین سیاست‌های حمایتی انجمن‌ها اشاره افزود: حمایت مادی از خانواده زندانیان، توانمندسازی خانواده ها، ارایه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به خانواده زندانیان و اشتغال خانواده زندانیان، برگزاری کلاس‌های مهارتی با موضوعات پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی، کمک به هزینه درمانی و تحصیل خانواده‌ها عنوان کرد.

 بنی هاشمی همچنین از ایجاد زمینه اشتغال و توانمند سازی زندانیان گفت: برای ۲۰۲ نفر از خانواده مدد جویان جهت دریافت وام مشاغل خانگی به بانک‌های عامل معرفی و ۱۴۲۳۲ نفر و در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی ۱۶۱۲۸ نفر آموزش ارایه شده است

عباسی فرماندار شهرستان شاهین دژ نیز از حمایت مسولین شهرستان از خانواده زندانیان در سطح شهرستان خبر داد و گفت:این شهرستان آماده ارایه تمام خدمات و امکانات برای احداث مرکز آموزش فنی حرفه‌ای جهت توانمند سازی خانواده‌های زندانیان است.

انتهای پیام/ن. م


برگزاری جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان شاهین دژ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.