سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان با 12 اثر در جشنواره بین‌المللی رسام

مدیر هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: از بین نزدیک به هزار اثری که در بخش ملی به دبیرخانه رسید 12 اثر از آثار هنرمندان استان اصفهان در 5 بخش این جشنواره حضور پیدا کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جواد ایزددوست در خصوص راه‌یابی آثار هنرمندان اصفهانی به جشنواره بین‌المللی رسام اظهار کرد: نخستین جشنواره فیلم و فیلم‌نامه کوتاه بین‌المللی رسام با موضوع دفاع مقدس و مقاومت در سال 96 فراخوانش را اعلام کرد و کارگاه‌های آموزشی در استان‌ها برگزار کرد، در اصفهان نیز با همکاری حوزه هنری در اسفندماه کارگاه دو روزه‌ای برگزار شد.

وی افزود: تا پایان اسفند فرصت ارسال آثار بود که از اصفهان تعداد زیادی اثر به دبیرخانه ارسال شد و از بین نزدیک به هزار اثری که در بخش ملی به دبیرخانه رسید 12 اثر از آثار هنرمندان استان اصفهان در 5 بخش این جشنواره حضور پیدا کردند.

مدیر هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: جشنواره از 12 الی 14 اردیبهشت در خرمشهر برگزار می‌شود و آثار هنرمندان اصفهانی در جشنواره شرکت می‌کند و امید داریم در اختتامیه اتفاقات خوبی برای آن‌ها بیفتد.

وی آثار ارسالی به این جشنواره را بدین شرح نام برد: در بخش فیلم داستانی فیلم «پل» اثر امین قشقائیان، فیلم «قایم باشک» اثر سعید افسر، در بخش فیلم مستند «رؤیای خلافت» و «گردان قاطریزه» اثر سید مجتبی خیام‌الحسینی و فیلم «صفر درصد» اثر سعید افسر، در بخش پویانمایی «دیوارکشی» اثر احمد تیموری و «مقاومت» اثر محمدرضا قهرمان، در بخش نماهنگ «خط سرخ» اثر سید مهدی بکایی، در بخش فیلم‌نامه «سومین دسته‌گل» اثر محمدمهدی قلعه ناظری، «سه قطره اشک» اثر امین قشقائیان، «قاسم نوجوان» اثر محمدعلی شیروانی، «من، زینب و مادرش شریفه» اثر سعید مؤذنی.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.