سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سجادی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

مذاکره درباره قدرت نظامی ایران به هیچ‌وجه معنایی ندارد

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اگر غربی‌ها بخواهند قدرت نظامی ایران را محدود کنند مذاکره به هیچ‌وجه معنایی ندارد.

سیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به طرح بحث برجام منطقه‌ای و دفاعی، اظهار کرد: ما از برجام اصلی به لطف غربی‌ها گلی نچیده‌ایم و اکنون آنها به دنبال برجام‌های دیگری هستند.

وی افزود: از همان روزهای آغازین که معاهده برجام به تصویب رسید نیز زمزمه برجام‌های دیگری مانند برجام موشکی و منطقه‌ای از گوشه‌ و کنار به گوش می‌رسید.

سجادی تصریح کرد: قرارداد برجام تنها درباره موضوع هسته‌ای بوده و هست و خلف وعده غربی‌ها درباره این معاهده برای جهانیان آشکار شده است، چرا که آنها هم از برجام سود می‌برند و هم آن را نفی می‌کنند، در واقع بازی سیاسی کثیفی را به راه انداخته‌اند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان کرد: برجام هیچ ربطی به مسائلی مانند بنیه دفاعی و نفوذ منطقه‌ای ایران ندارد و طرح مبحث مذاکره فریب غربی‌هاست، چرا که می‌خواهند مواضع خود را در جهت محدود کردن جمهوری اسلامی ایران پیش ببرند.

وی ادامه داد: غربی‌ها از قدرت دفاعی و نفوذ انقلاب و قدرت نرم ایران واهمه دارند و می‌دانند که انقلاب اسلامی در میان ملت‌ها جایگاه خاصی دارد، لذا برای محدود کردن نظام ایران درخواست مذاکره می‌کنند.

سجادی خاطرنشان کرد: دولتمردان ایران باید براساس مواضع نظام و رهنمودهای مقام معظم رهبری با سیاست‌های غربی‌ها برخورد کنند و اگر بنا بر مذاکره باشد، این رایزنی‌ها باید در حدی مطرح شود که منافع نظام تأمین شود، اما اگر غربی‌ها بخواهند قدرت نظامی ایران را محدود کنند و یا از نفوذ ایران در منطقه بکاهند، مذاکره به هیچ‌وجه معنایی ندارد و مقامات کشورمان نباید زیربار این خواسته بروند.


انتهای پیام/

برای افزایش توان دفاعی کشور با کسی مذاکره نمی‌کنیم

آمریکا با خروج از برجام بی‌حیثیت می‌شود/مذاکره دفاعی با ایران فقط بهانه‌جویی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.