سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله سلیمانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

ترامپ کور خوانده است/ ما بیش از همیشه شعار مرگ بر آمریکا را سرخواهیم داد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر ترامپ تصور می‌کند ما در دوران او از گفتن مرگ بر آمریکا عدول می‌کنیم، به شدت کور خوانده است.

آیت الله عباسعلی سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به صحبت‌های اخیر ترامپ مبنی بر اینکه مردم ایران در دوران ریاست جمهوری من کمتر شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند، اظهار کرد: شعار مرگ بر آمریکا یا مرگ بر مستبد و مستکبر جزء اعتقادات ماست.

وی افزود: برای ملت ما اوباما، ترامپ و دیگران فرقی نمی‌کنند و تا زمانی که رابطه بین کشورها با آمریکا رابطه گرگ و میش باشد، وظیفه دینی ما سردادن شعار مرگ بر آمریکاست.

آیت الله سلیمانی تصریح کرد: اگر ترامپ تصور می‌کند که ما در دوران او از گفتن مرگ بر آمریکا عدول می‌کنیم، به شدت کور خوانده است و ما با قدرت بیش از همیشه این شعار را سرخواهیم داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: آمریکا نخواست و یا نتوانست به تعهدات خود در معاهده برجام عمل کند و در واقع این مسئله تخطی آمریکا از اصول اخلاقی انسانی تلقی می‌شود.

وی ادامه داد: ایالات متحده پای میز مذاکره نشست و تعهدات مربوط به برجام را پذیرفت، اما پس از آن در راستای پیشبرد اهداف کثیف خود بهانه‌های بنی‌اسرائیلی‌ گرفت و نگذاشت که مصوبات این عهدنامه اجرایی شود و این امر نشانه بی‌اخلاقی این کشور است.


انتهای پیام/

مردم ایران همچون گذشته روی شعار مرگ بر آمریکا پافشاری می‌کنند

ترامپ دچار توهم شده است/شعار "مرگ بر آمریکا" نه تنها کم نمی‌شود بلکه افزایش هم می‌یابد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.