سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ریزگردها 60 ریگانی را راهی مراکز درمانی کرده است

فرماندار ریگان گفت: ریزگردها طی دیروز تا امروز بیش از 60 ریگانی را راهی مراکز بهداشتی‌درمانی کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ امین باقری فرماندار ریگان گفت: شرایط ناسالم ریزگردها در ریگان مشکلات تنفسی برای اهالی این شهرستان ایجاد و تاکنون 16 نفر را راهی مراکز درمانی کرده است.

وی با اشاره به اینکه ریزگردها علاوه بر کاهش دید در محور ریگان _ چابهار و ریگان _ نرماشیر 17 روستا را در محاصره این عامل قرار داده است، بیان داشت: توفان شدید شن نیز برق سه روستای منطقه پشت ریگ را قطع کرده بود که با تلاش نیروهای برق‌رسانی برق این روستاها وصل شد.

فرماندار ریگان افزود : غلظت ریزگردها امروز در شهرستان مجدداً تشدید یافته که این امر مشکلات تنفسی را برای دانش‌آموزان و کارکنان اداره‌ها ایجاد کرده است.

باقری با بیان اینکه ریزگردها طی دیروز تا امروز بیش از 60 ریگانی را راهی مراکز بهداشتی‌درمانی کرده است، تصریح کرد: با تلاش نیروهای امدادی 32 مسافر گرفتار در ریزگردها و توفان‌ شدید شن نجات یافتند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ریگان بعد از خوزستان دومین نقطه کشور در زمینه بروز ریزگردها است، افزود: همچنین ریزگردها و طوفان شدید شن تاکنون 16 روستا را خالی از سکنه و 50 روستا را در محاصره شن‌های روان قرار داده است.


انتهای پیام/س

 

ریگان دومین نقطه کشور در زمینه بروز ریزگردها است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.