سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبرایی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

احتمال موکول شدن برگزاری همایش خانه احزاب به بعد از ماه رمضان

دبیر اجرایی خانه احزاب گفت: اگر هماهنگی‌های برگزاری همایش خانه احزاب به حد انتظار نرسد، احتمالا به بعد از ماه رمضان موکول می‌شود.

محمد تبرایی دبیر اجرایی خانه احزاب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نحوه اختصاص یارانه احزاب، اظهار کرد: کمیسیون ماده 10 مصوب کرد تا خانه احزاب با کمک وزارت کشور نحوه پرداخت یارانه احزاب را مشخص کنند.

وی ادامه داد: در گذشته برای پرداخت یارانه به احزاب شاخص‌ها و امتیاز بندی‌هایی وجود داشت یعنی احزابی که روزنامه و دفاتر بیشتری داشتند، امتیاز بالاتری می‌گرفتند.

دبیراجرایی خانه احزاب تصریح کرد: تاکنون یارانه به خانه احزاب پرداخت نشده اما جلسات مشترکی خانه احزاب با اداره کل سیاسی وزارت کشور داشته است تا شاخصه‌های پرداخت یارانه را باز تعریف کنند.

تبرایی درباره مشکلات احزاب برای برگزاری کنگره، تصریح کرد: براساس قانون مهلت برگزاری کنگره‌ احزاب تا 14 خرداد به پایان می‌رسد اما ظاهرا برخی احزاب برای برگزاری کنگره با مشکل مواجه هستند.

وی با تاکید بر اینکه اگر احزاب به خانه احزاب درخواست بدهند برای برگزاری کنگره به آنان کمک می‌شود، افزود: در گذشته بحث‌هایی مطرح شد تا با شهرداری و شورای شهر صحبت کنیم و کنگره احزاب در سالن‌های شهرداری برگزار شود.

دبیر اجرایی خانه احزاب تصریح کرد: اصناف دیگر همچون هنرمندان، خوش نویسان و... سالن اجتماعات دارند و ضروری است تا به احزاب هم سالنی اختصاص داده شود.

تبرایی ادامه داد: پیشنهاد کردیم که سالن ورشو را به احزاب اختصاص دهند که موافقت با این پیشنهاد نیازمند گفتگو است.

وی درباره همایش 20 اردیبهشت خانه احزاب، گفت: کمیته‌های علمی و اجرایی همایش تشکیل شده است و تمایل داریم این همایش علمی و پربار باشد.

دبیر اجرایی خانه احزاب با اشاره به اینکه برای این همایش از سران قوا دعوت می‌کنیم، اظهار کرد: اگر هماهنگی‌های برگزاری همایش و سطح کیفی آن به حدی نرسد که انتظار داریم، احتمال دارد برگزاری آن به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شود.

انتهای پیام/

۱۴خرداد؛ پایان مهلت تطبیق احزاب با قانون جدید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.