سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۰ هزار نوآموز سیستان و بلوچستان سنجش می‌شوند

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی سیستان و بلوچستان گفت: ۶۰ هزار نوآموز در بدو ورود به مدارس استان در ۳۴ پایگاه سلامت مورد سنجش قرار می‌گیرند.

مریم حجتی نسب رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: اجرای طرح سنجش سلامت کودکان در بدو ورود به دبستان از نیمه دوم خرداد ماه در سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

وی شناسایی تفاوت‌های فردی در کودکان، شناخت به موقع مشکلات و محدودیت‌های جسمی و جلوگیری از افت تحصیلی را از جمله مهمترین اهداف اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان در بدو ورود به مدرسه ذکر کرد.

وی افزود: این اداره کل علاوه بر سنجش نوآموزان که وارد مقطع تحصیلی اول می‌شوند سنجش هشت تا ۱۰ هزار کودکی که در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ قصد ورود به مقطع پیش دبستانی را دارند نیز در دستور کار دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ۵۸ هزار و ۱۴۴ نوآموز در بدو ورود به دبستان‌های استان سال گذشته زیر پوشش طرح سنجش سلامت جسمی و آمادگی تحصیلی قرار گرفتند.

هم اینک بیش از ۶۲۰ هزار دانش آموز در ۶ هزار و ۳۰۰ مدرسه سیستان و بلوچستان تحصیل می‌کنند و ۳۶ هزار و ۷۰۰ فرهنگی نیز سکان دار تعلیم و تربیت در این استان هستند.

انتهای پیام/ع

اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.