سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نکونام:با قلدری تمام به لیگ برتر آمدیم/نساجی لیاقت حضور در لیگ برتر را داشت

سرمربی تیم نساجی مازندران گفت:ما با قلدری تمام به لیگ برتر آمدیم واقعا لیاقت حضور در لیگ برتر را داشتیم ، به تیمم افتخار می کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان جواد نکونام سرمربی تیم نساجی قائمشهر بعد از صعود تیمش به لیگ برتر گفت:  ما با قلدری تمام به لیگ برتر آمدیم. واقعا لیاقت حضور در لیگ برتر را داشتیم با ۹ بازی نتایج خوب گرفتیم و به تیمم افتخار می کنم. همچنین از پاشازاده و مهابادی تشکر می کنم که واقعا برای این تیم زحمت کشیدند و من تنها از حاصل کار آنها استفاده کردم. این برد را به مردم خوب مازندران  بازیکنان و خانواده های آن ها تبریک می گویم.

او درباره اینکه آیا فصل آینده در نساجی باقی خواهد ماند یا خیر گفت: باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا مدیران این باشگاه مرا می‌خواهند یا نه بعد می‌توانم در مورد مسائل صحبت کنم.این تیم لیاقت حضور در لیگ برتر را داشت زیرا این هواداران خونگرم هستند که باعث می شوند فوتبال جذاب تر شود.خوشحالم که یک تیم ریشه دار و پر هوادار به لیگ برتر صعود کرد.

سرمربی نساجی در واکنش به سوالی درمورد تیم خونه به خونه که تیم سابق او بوده گفت: سوال بعدی!

نکونام در مورد آینده‌اش هم در این تیم گفت: قرارداد من یکساله و نیم است اما باید منتظر روزهای آینده باشیم. چه کسی فکر می‌کرد ما بتوانیم چهار گل به بادران بزنیم؟ چه کسی فکر می‌کرد ما فجر سپاسی را شکست بدهیم؟ خوشبختانه به بازیکنانم ایمان داشتم و توانستیم به چیزی که استحقاقش را داریم دست پیدا کنیم.

نکونام درباره اینکه روی این تیم فشار بوده گفت: فشاری روی ما نبود من یک فوتبالیست حرفه‌ای بودم که در بالاترین سطح بازی کردم. با این مسائل نمی توانند به من فشاری وارد کنند. با این کارها نمی‌توانند تمرکز مرا خراب کنند. بهتر است که آنها به کار در زمین مشغول باشند. چرا که توکل من به خدا است و به تلاش خودم، همکارانم و بازیکنانم ایمان داشتم.

نکونام درباره صعود به لیگ برتر و اینکه مزه این صعود چیست؟ خیلی صعود واقعا شیرین است البته اگر خونه به خونه هم بالا می‌آمد 70 درصد کار این تیم را من انجام داده بودم. واقعا برای بازیکنان تیم خونه به خونه ناراحت هستم چرا که آن تیم را هم مال خودم می‌دانم. من اکنون مربی نساجی هستم و همه تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام دادم. موفقیت نساجی برای من از هر چیزی مهمتر است. ما با موفقیت خودمان و با تلاشی که داشتیم به موفقیت رسیدیم در خونه به خونه کسی به ما کمک نکرد. اما باید از مردم قائمشهر ، صنیعی فر و امیری قدردانی کنم که به ما کمک زیادی کردند تا بتوانیم به این موفقیت بزرگ برسیم.جا دارد این پیروزی بزرگ را به تمام مردم مازندران تبریک ویژه بگویم.

سرمربی تیم نساجی درمورد اینکه در صورت باقی ماندن در این تیم چند درصد از تیمش را تغییر خواهد داد توضیح داد: اجازه بدهید ما امشب خوشحالی کنیم و بعد درباره فردا صحبت خواهیم کرد. من صمیمانه ممنون هواداران نساجی هستم که به شکل ویژه ای از ما حمایت کردند.

نکونام درباره حضور علی علیپور و شجاع خلیل‌زاده برای حمایت از نساجی در ورزشگاه تختی پاسخ داد: از این 2 بازیکن در رختکن تشکر کردم که لطف کردند برای کمک به تیم شهرشان و حمایت از آن به ورزشگاه آمدند. من از تک تک آنها ممنونم.

انتهای پیام/

اظهارات جواد نکونام پس از بازی مقابل راه آهن 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.