سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنفدراسیون فوتبال آسیا: باید به تماشای بازی فرشته کریمی در جام ملت ها نشست

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، ستاره تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان را یکی از 5 ستاره ای دانست که در مسابقات قهرمانی آسیا 2018 ،باید به تماشای بازی او نشست.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی زنان آسیا ،از روز چهارشنبه هفته جاری در تایلند برگزار خواهد شد. در آستانه این مسابقات سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا طی گزارشی اقدام به معرفی 5 بازیکن برتر مسابقات 2018  کرد که باید به تماشای بازی آنها نشست.یکی از این بازیکنان فرشته کریمی ستاره تیم ملی فوتسال کشورمان است.


سایت ای اف سی درباره کریمی نوشت:

ستاره و ارزشمند ترین بازیکن مسابقات سال 2015 ، به دنبال آن است که ایران را به دومین قهرمانی پیاپی در این مسابقات برساند و فرم خیره کننده ی خود را که سه سال پیش در مالزی به نمایش گذاشت،تکرار کند .

این ستاره ی متولد تهران، شش گل، از جمله گل پیروزی بخش ایران در  فینال دوره قبل  را به ثمر رساند، و در بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا 2017 هم که فوتسال بانوان ایران به مدال برنز رسید، 5 گل دیگر به ثمر رساند.


کریمی مدت هاست یکی از بهترین بازیکنان آسیا، محسوب می شود و  بازی های تایلند 2018 فرصت بسیار خوبی برای این بازیکن 29 ساله است تا شهرت درخشان خود را تثبیت کند.او با اعتماد به نفس بالا قدم به مسابقات قهرمانی آسیا 2018 خواهد گذاشت زیرا هفته گذشته، در تساوی 2-2 ایران برابر اوکراین این بازیکن ارزشمند گلزنی کرد.
انتهای پیام/


فرشته کریمی یکی از 5 ستاره رقابت های جام ملت های آسیا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.