سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌های قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان

ویژه برنامه‌های قرآنی استان فارس در ماه مبارک رمضان اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ غلامرضا یوسفی‌نژاد سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: برنامه‌های متنوعی از ابتدای ماه مبارک رمضان به‌همت این اداره کل در شیراز و ۲۹ شهرستان استان فارس برگزار می‌شود.

وی افزود: ۱۶ نمایشگاه قرآن طی روز‌های ۵ تا ۱۰ خردادماه در شیراز و شهرستان‌ها برپا خواهد شد که در شیراز این نمایشگاه در محوطه مقابل حافظیه و با عنوان گذر رمضان برپا می‌شود.

یوسفی‌نژاد اظهار کرد: برپایی ۳۰ محفل انس با قرآن در نقاط مختلف استان فارس، ۱۵ نشست علمی و تخصصی قرآنی، ۱۵ نمایش با موضوع قرآن و عترت و ۱۵ شعرخوانی و مشاعره قرآنی در شیراز و شهرستان‌های فارس طی ایام ماه مبارک رمضان برگزار خواهند شد.

به گفته وی، اجرای ۳۰ مسابقه قرآن و نهج‌البلاغه، تجلیل از ۱۵ نفر از فعالان قرآنی، برپایی ۱۰ جلسه تفسیر و تدبر در قرآن کریم و اکران ۵ فیلم قرآن و عترتی از دیگر برنامه‌هایی بود وی که از آن‌ها نام برد که در شیراز و شهرستان‌های فارس برگزار می‌شوند.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس همچنین از تجلیل از ۳ نفر از شهدای قرآنی این استان خبر داد و گفت: ۱۰ کارگاه هنری با موضوع قرآن و عترت از ابتدای ماه مبارک رمضان و شیراز و شهرستان‌ها اجرا خواهند شد.

یوسفی‌نژاد تصریح کرد: علاوه بر این‌ها ۲ هزار جلد قرآن کریم با جلد‌های قدیمی قرآن در شیراز و شهرستان‌های مختلف استان فارس در ایام ماه مبارک رمضان تعویض خواهند شد.
انتهای پیام/ر

برپایی ۳۰ محفل انس با قرآن در استان فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.