سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار همدان عنوان کرد:

تاسیس دانشکده انیمیشن در همدان

استاندار همدان در مراسم رونمایی از پوستر نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی کشور گفت:  مهمترین دستاورد این جشنواره کسب مجوز دانشکده هنرهای دیجیتالی در استان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  محمدناصر نیک‌بخت استاندار همدان در مراسم رونمایی از پوستر نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی کشور که به میزبانی همدان برگزار شد با اشاره به اینکه دانشکده هنرهای دیجیتالی از مهرماه دانشجو می‌گیرد گفت: استان همدان قطب تولید پویانمایی درکشوراست و امیدواریم که جشنواره زمینه شکوفایی هرچه بیشتر استان را در این زمینه فراهم کند.

وی با اشاره به وقوع دو رویداد بین المللی دیگر در زمینه گردشگری آسیایی و جهانی ادامه داد: امسال سال مهم و بی بدیلی برای شناساندن همدان در کشور و در منطقه و جهان است.

وی با تأکید براینکه جشنواره ملی انیمیشن با مشارکت سازمان صداو سیمای کشور و استانداری همدان برای نخستین‌بار در شهر همدان، پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین برگزار می‌شود، تصریح کرد: از امروز به بعد نیاز است که به افق توسعه و تعالی استان همدان به شدت و متناسب با تاریخ بلند و ارزشمندش نگریسته شود.

استاندار همدان ادامه داد: همچنین در آبان‌ماه امسال میزبان مجمع اجلاس گردشگری جهان با مشارکت 180 کشور خواهیم بود که این رویدادها بدون نسبت و تناسب به همدان نیامده چرا که این استانی که نام ارزشمندی دارد، حدود 500 سال پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین بوده است.

نیک‌بخت با اشاره به اینکه رویداد «همدان ۲۰۱۸» یک فرصت طلایی برای گردشگری همدان است و باید این فرصت را به فال نیک گرفت، اضافه کرد: این رویداد بزرگ با حضور 40 کشور آسیایی در تیرماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص.ف

رونمایی از پوستر جشنواره پویانمایی

 

برچسب ها: هنرمندان ، انیمیشن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.