سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر کاروان گردشگری تبریز به فارس

کاروان گردشگری تبریز وارد شیراز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محسن نژاد معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس اظهار کرد: کاروان گردشگری تبریز با شعار تبریز ۲۰۱۸، برای حمایت از کالای ایرانی به مراکز استان‌ها و شهر‌های منتخب کشور سفر می‌کنند.

وی ادامه داد: این کاروان در سومین مقصد خود با ۱۱ اتوبوس به شیراز سفر کرده است.

محسن نژاد تصریح کرد: این کاروان اقدام به معرفی سوغاتی‌های معروف تبریز از جمله کیف، کفش و چرم، شیرینی و شکلات، نساجی، فرش، تابلو فرش سردرود، لوازم خانگی و صنایع دستی اعم از سماور سازی، چاپ باتیک، رو دوزی‌های سنتی، سنگ‌های قیمتی و صنایع شیشه را در شهر‌های مختلف کشور می‌پردازد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: کاروان گردشگری تبریز مقابل آرامگاه حافظ توقف کرده و اقدام به عرضه صنایع دستی تبریز می‌کند.

وی اضافه کرد: مردم شیراز تا صبح فردا میزبان این کاروان هستند.

محسن نژاد افزود: گروه‌های هنری و موسیقی آشیقی نیز با اجرای خود در جمع گردشگران و شهروندان شهر‌های مختلف فرهنگ غنی و فولکلور آذربایجان را در سراسر کشور معرفی می‌کنند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: این کاروان پس از حضور و اجرا در شهر‌های زنجان، اصفهان، بیرجند، کرمان، شیراز، بندرعباس، قشم، یزد، ساری، رشت، آستارا، سمنان، مشهد، اردبیل، سرعین و مشگین شهر به تبریز باز می‌گردند.

انتهای پیام/ن

کاروان گردشگری تبریز در شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.