سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان؛

انجمن اولیا و مربیان به عنوان یک سازمان غیر دولتی به زودی محقق می شود

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: اساسنامه انجمن اولیا و مربیان با رویکرد غیر دولتی و با در نظر گرفتن نقش آفرینی همه جانبه خانواده ها بازنگری می شود.

نورعلی عباسپور، مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه بازتعریفی از جایگاه انجمن اولیا و مربیان به عنوان یک سازمان غیر دولتی به زودی محقق خواهد شد، اظهار داشت: بخش مهمی از اساسنامه انجمن اولیا به پایان رسیده است و با توجه به ماهیت غیر دولتی انجمن اولیا و مربیان امیدواریم نقش خود را در سطح کلان نیز بتواند به خوبی ایفا نماید.

وی با عنوان اینکه در نظر داریم انجمن اولیا و مربیان یک مطالبه گر تربیت باشد، افزود: باید مطالبات خانواده های به سمتی سوق دهیم که آنان از مدارس تربیت واقعی که همان آموزش مهارت های زندگی است را مطالبه کنند.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش افزود: گفت: مهمترین وظیفه کارشناسان انجمن اولیا و مربیان نواحی و مناطق استان اردبیل تشکیل انجمن اولیا و مربیان قوی در مدارس می باشد که اگر چنین اتفاقی روی دهد مدارس به مدت یک سال تحصیلی تضمین خواهد شد.

عباسپور با اشاره به اینکه باید خانواده ها را با مدارس آشتی دهیم تصریح کرد: برای تحقق این امر باید خانواده ها در مدارس نقش آفرین باشند.

به گفته وی برای اینکه آموزش و پرورش دچار مشکل نشود باید خانواده و انجمن اولیا در مرکز توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/ح

تشکیل انجمن اولیا و مربیان قوی در مدارس

برچسب ها: آموزش و پرورش ، مدارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.