سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس؛

مدیریت یکپارچه شهری تعیین تکلیف شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی مصمم ایستاده است تا بحث مدیریت یکپارچه شهری را تعیین تکلیف کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امیر خجسته ظهر، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس امروز در مراسم بزرگداشت روز شوراها در صحن علنی شورای شهر همدان افزود: هشت اصل قانون اساسی درباره شوراهای شهر و روستا است و مردم سالاری دینی به صورت واقعی در این عرصه رخ می‌دهد.

 وی با اشاره به اینکه وضع شوراها خوب نیست چراکه شوراها، شورای شهرداری هستند، ادامه داد: وضعیت در شهر بحرانی است و هر دستگاه براساس نظر خود عمل می‌کند.
خجسته  اظهارداشت: مدیریت یکپارچه شهری باید عملی شود تا این مشکلات یکی پس از دیگری رفع شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نجات شهر با پارلمان محلی شهری محقق می‌شود، خاطر نشان کرد: این روش، روش خوبی در شوراهای کشور نیست چراکه شورا قدرت مانور ندارد و نمی‌تواند نقش‌آفرینی کند.

وی بیان کرد: تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون برق، گاز، آب، مخابرات و پلیس باید زیر نظر شورا باشند تا شورا قابلیت مانور داشته باشند ولی هنور نمی‌تواند به خوبی عمل کند

وی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها توان و درآمد مالی خوبی ندارند، گفت: کمیسیون ویژه عمرانی و بودجه تشکیل و درآن درباره درآمد شهرداری‌ها بحث و بررسی شد تا این موضوع را در مجلس تعیین تکلیف کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بر توجه نسبت به تولیدات داخلی تاکید کرد و گفت: دوای این درد و کلید نجات، توجه به تولید داخلی است البته این موضوع تنها با توجه به سربرگ‌ها و گفتگوها عملی نمی‌شود و باید به میدان آمد.

وی با اشاره به اینکه گزارش وضعیت بانک‌ها در مجلس خبرگان ارائه شد و نمایندگان مردم در مجلس خبرگان از این وضعیت تعجب کردند، تصریح کرد: در وزیر اقتصاد و سیف رئیس کل بانک مرکزی لیاقت ادامه کار نمی‌بینی

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قیمت اجناس 50 درصد افزایش یافت، تصریح کرد: فرهنگیان شرایط سختی در این ایام دارند، آیا این توجه به کارگر و حاشیه شهر است

وی با اشاره به اینکه قاچاق کالا از زمین، آسمان و دریا وارد می‌شود، تصریح کرد: مافیای قاچاق، شبکه‌ای عمل می‌کند و از مبادی قانونی کالای خود را وارد می‌کند، در این بین اموال بیت‌المال غارت می‌شود، پس نظارت مجلس کجا رفته است

خجسته با بیان اینکه اگر نظارت مجلس عملی شود فساد نیز جمع می‌شود، گفت: سران قاچاقچی و مفاسد اقتصادی 31 نفر هستند که نام آنها به مراجع مربوطه ارائه شده است که باید برخورد شود ولی با آنها برخورد نمی‌شود و با عضو شورایی که به دنبال کار برای مردم است برخورد می‌شود.

وی افزود: 32 هزارماشین قاچاق وارد کشور شده که 641 مورد آنها با سند ارائه شده است، محکم در برابر همه زیاده‌خواهی‌ها ایستاده‌ایم و کوتاه نخواهیم آمد.


انتهای پیام/ج

مجلس شورای اسلامی مصمم است مدیریت یکپارچه شهری را تعیین تکلیف کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.