سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلینیک آنلاین؛

سوالات خود در زمینه «میخچه» را اینجا مطرح کنید

از امروز سوالات خود را در زمینه «میخچه» از ما بپرسید تا پاسخ آن را از متخصصان جویا شویم.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ از طریق کلینیک آنلاین می‌توانید سوالات پزشکی و سلامت خویش را با متخصصان در میان گذاشته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت کنید.

کلینیک آنلاین جهت تحقـق آرمـان سـلامـت همگانی جامعه ایجاد شده اسـت که در آن کادر متخصصان علم پـزشکـی به سـوالات شما پاسخ می دهند.

جهت ارسال سوال به تیم پزشکی کلینیک آنلاین و دریافت پاسخ سوالات خود به صورت رایگان به ثبت نظرات مراجعه و سوال خود را به راحتی ثبت کنید تا تیم پزشکی ما پاسخ سوالات شما را ارسال کنند.

از هم اکنون می توانید همه سوالات خود در زمینه «میخچه» را تا ساعت 24 چهارشنبه ارسال و پاسخ سوالات خود را راس ساعت 17 پنج شنبه از تیم پزشکی ما دریافت کنید.

انتهای پیام/

پاسخ کلینیک آنلاین به سوالات مخاطبان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۳۳ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
سلام سیاه شدن اطراف زخم میخچه، برای چیه وامکان عفونت داره
فروتن
۰۲:۰۴ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
کف پای من یک برآمادگی بود که وسط آن یک دایره تو رفتگی داشت چسب میخچه استفاده کردم تو رفتگی بیرون زد و پوست اطرافش نرم شد آن را با ناخنگیر برداشتم.. زیر آن دانه های قرمز رنگی بود سرکه و عسل روی آن گذاشتم پوست روش خشک شد ولی باز سفید شد باز چسب میخچه گذاشتم و پوست روی آنرا برداشتم این سری پونه های سیاه رنگ هستند این مبخچه هستش؟ یا آلوده به زگیل شده؟
گیتی ع
۱۱:۱۵ ۰۸ دی ۱۳۹۹
با سلام تمام انگشتان پای چپ من میخچه دارد البته کف پای بشدت صاف دارم به تازگی چیزی که نگرانم کرده اینست که یک برجستگی از درون انگشت سوم پای چپم حس میکنم آیا این میتواند یک تورم ساده باشد زیرا روی پوست چیزی مشاهده نمیشود با سپاس از شما
امیررضا غنی پور
۱۱:۵۰ ۲۰ آذر ۱۳۹۹
با سلام
در سینه ی پای من یک میخچه وجود داشت که با یک عمل کوچیک درش آوردم ولی الان جای عمل اینقدر درد میکنه که به سختی راه میرم اگر میشه علت درد و یک درمانی یا راهکاری برای برطرف کردن درد به من بگید؟
علی مالکی
۱۹:۵۷ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید من کف پام میخچه داشت جراحی کردم درش اوردم الان ۱۰ روز گذشته هم درد زیادی داره هم محل حراحی اب ازش میاد البته خیلی کم ممنون میشم کمکم کنید
فرزین
۰۴:۵۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام پدر من حدود ۶۰ سال دارد که بر اثر کفش نامناسب یکی از انگشتان پاش باد کرده و گوشت اضافه آورده که اوایل رنگش قرمز بود که الان تیره شده و دو تا همانند میخچه رو قسمت باد کرده ی انگشتش بوجود آماده که همراه با درد ...ایشون دیابت هم ندارد اگه امکانش هست توضیح دهید به سوالم یا دکتر مناسبی رو می شناسید معرفی کنید ...ممنون
عباس محمودی
۱۴:۵۴ ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
با سلام
چند سالی هست که روی انگشت پای چپم میخچه دارد.اولین بار با لیزر اون رو سوزوندم ولی باز رشد کرد و الان ازبرج ۴ تیرماه امسال کاملا جراجی کردم و تا کنون که ۷ ماه میگذره هنوز زخم پام از داخل بطور کامل خوب نشده و درد دارم .حتی ازمایش قند هم دادم لطفا راهنمایی کنید.
ASEMAN
۲۰:۱۰ ۱۶ دی ۱۳۹۸
سلام من پام از خرداد پارسال ميخچه زده الآن بزرگ شده روش سير گذاشتم به مدت ده روز خوب نشد اما دردش افتاد
دوبار هم چسب ميخچه زدم به مدت چهار روز يكم نرم تر شده يعنى عمقش از بين رفته اما هنو رفع نشده هيچ درد و سوزشى هم ندارم ولى ميترسم دوباره چسب ميخچه بزارم قبل از گذاشتن چسب هم دورش دون دون شده نميدونم علتش چيه به خاطر همين ميترسم عفونت كنه دوتا ميخچه كوچك هم اطرافش زده
لطفا بگيد چيكار كنم !!!!
آتنا
۱۰:۵۳ ۱۱ دی ۱۳۹۸
از بچه گی کف پام میخچه دارم اما اصلا احساسش نمی کنم و دردی هم ندارم
دیانا
۱۷:۳۴ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
میخچه های کف پام خود بخود رفتن و فقط یکی از اونا باقی مونده . میخواستم دلیل اینکه چطور رفتنو بدونم !؟
..
۲۱:۰۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام خسته نباشید.
میخچه کف پای من یک بار توسط دکتر خارج شده و خیلی هم بخیه خورد ولی بعد از یک مدتی دوباره رشد کرد و در حال عادی هم دردی نداره اما خیلی بزرگ و نازیبا است.چطوری میتونم این میخچه و میخچه های ریزی که زیر انگشتان پا وجود دارذ را از بین ببرم؟
محمد مهدی جباری
۱۸:۳۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
چطوری باید میخچه را از بین برد؟
حسنی
۱۷:۵۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
با عرض سلام و خسته نباشید.
من الان حدود دو ماه است که 2 میخچه کوچک بین انگشتان پاهایم بوجود آمده که با تعویض کفش راحتتر هم تغییری نکرده است . خواهشمند است راهنمایی بفرمایید.
رجایی
۱۶:۱۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
با سلام و عرض ادب و احترام بخصوص اساتید حوزه طبابت و کلینیک آنلاین
من میخواستم در مورد داروی خارجی میخچه اگر اشتباه نکنم بنام جت سید jetced قبلا موجود داشت آیا هنوز هم با این نام میباشد و یا اینکه داروی پیشرفته تری وجود دارد در صورت امکان محبت کنید پاسخ دهید .
با تجدید احترام رجایی
محمدرضا ترابی
۱۴:۳۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
در سال 80 بعد از اینکه 24ساعت یکسره کفش به پا داشتم میخچه در قسمت داخلی انگشت کوچک پای راست در امد از ان سال تا کنون سه مرتبه عمل جراجی کردم و یک بار سوزاندم و هر داروی گیاهی که گفتند روی ان گذاشتم اما باز هم در امد .در هنگام راه رفتن خیلی اذیتم می کند .هر کفشی نمی توانم بپوشم .نمی دانم چکار کنم
محمدرضا ترابی
۱۴:۳۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
در سال 80 بعد از اینکه 24ساعت یکسره کفش به پا داشتم میخچه در قسمت داخلی انگشت کوچک پای راست در امد از ان سال تا کنون سه مرتبه عمل جراجی کردم و یک بار سوزاندم و هر داروی گیاهی که گفتند روی ان گذاشتم اما باز هم در امد .در هنگام راه رفتن خیلی اذیتم می کند .هر کفشی نمی توانم بپوشم .نمی دانم چکار کنم
محسن برغمدی
۱۳:۱۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
با سلام من 45سال سن دارم وچندین سال است که از دست میخچه های کف پا کلافه شده ام ,راهکار ازبین بردن میخچه های کف پا ودست که نیاز به جراحی نداشته باشد چیست؟ بعضی ازمیخچه ها عمیق وبرخی چند میخچه در کنار هم ریشه زده است. چند بار هم با تیغ برش زدم ولی چون عمیق نبود دوباره رشد کرده -آیا بیماری مسری است واحتمال سرایت به دیگری وجود دارد یا ارثی است ؟
هاشم
۱۲:۲۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
با سلام
درطب سنتی اعلام می دارند که اگر یک گوجه ترش را از وسط نصف کنیم و به مدت 12 ساعت روی میخچه بگذاریم کلا از ریشه در می آید آیا می خواستم بدانم که این صحیح است یا خیر؟
هاشم
۱۲:۲۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
با سلام
درطب سنتی اعلام می دارند که اگر یک گوجه ترش را از وسط نصف کنیم و به مدت 12 ساعت روی میخچه بگذاریم کلا از ریشه در می آید آیا می خواستم بدانم که این صحیح است یا خیر؟
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام با اینکه نزد پزشک مراجعه کرده ام حدود یک هفته و میخچه فریز شده و از کفش مناسب هم استفاده میشود با این حال اگر با جای برخورد کند درد دارد ؟با تشکر