سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌های هشتمین جشنواره فیلم کوتاه شیراز/ رقابت ۴۰ اثر

برنامه‌های هشتمین جشنواره استانی فیلم کوتاه شیراز اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی سینا آزری رئیس هیئت مدیره انجمن فیلم کوتاه شیراز گفت: هشتمین جشنواره استانی «فیلم کوتاه شیراز» ۱۰ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در سالن قرمز مجموعه هنرشهر آفتاب به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره ۴۰ فیلم برگزیده کوتاه در بخش‌های داستانی، مستند، پویانمایی و تجربی در شش سانس جداگانه نمایش داده می‌شود.

آزری ادامه داد: در کنار نمایش آثار نشست‌های تخصصی در زمینه فیلم کوتاه هم برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: با اضافه شدن سانس‌های جدید، فیلمسازان این امکان را دارند که آثارشان را در دو روز و ساعت‌های مختلف نمایش دهند.

آزری بیان کرد: ساعت سانس‌های نمایش فیلم با ایجاد تغییرات بدین شکل است که روز نخست (١٠ اردیبهشت) سانس‌ها ساعت ١٦ و ١٨، روز‌های دوم و سوم (١١ و ١٢ اردیبهشت) در ٤ سانس در ساعت‌های ١٢، ١٤، ١٦ و ١٨ است که در ادامه ساعت ٢٠ هم نشست‌های تخصصی با موضوع انیمیشن و آسیب شناسی فیلم کوتاه و مستند با حضور اساتید و هیئت داوران برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی هشتمین جشنواره استانی فیلم کوتاه شیراز تصریح کرد: روز چهارم این جشنواره یعنی ١٣ اردیبهشت، هفت نوبت نمایش فیلم در ساعت‌های ١٣ و ١٤ برگزار می‌شود، سپس هشتمین جشنواره استانی فیلم کوتاه شیراز در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می‌دهد.
انتهای پیام/ر

برگزاری جشنواره «فیلم کوتاه شیراز»

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.