سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون گردشگری اردبیل؛

اقلام تبلیغاتی جهت استقبال از گردشگران تابستانی طراحی و توزیع می شود

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از طراحی و توزیع اقلام تبلیغاتی جهت استقبال از گردشگران تابستانی در استان اردبیل خبر داد.

قادر تقی زاده، معاون گردشگری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، تصریح کرد: پیش از این 21 نقشه گردشگری استان اردبیل با همکاری دانشگاه محقق اردبیلی تدوین و طراحی شده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد 10 نقشه شهرستان ها، 10 نقشه مراکز شهرستان ها و یک نقشه استان اردبیل است که با هزار و 842 مورد مختصات از جاذبه ها و تاسیسات گردشگری استان تهیه شده بود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اضافه کرد: با توجه به برخی تغییرات در میادین و خیابان ها و افزایش تاسیسات گردشگری، با همکاری دانشگاه محقق اردبیلی 60 مختصات جدید به نقشه های گردشگری در شهرستان های مختلف اضافه شده است.

تقی زاده متذکر شد: نقشه های گردشگری به زودی آماده سازی شده و در اختیار مسافران تابستانی استان اردبیل قرار خواهد گرفت.

وی همچنین به برنامه ریزی جهت درج مختصات جغرافیایی و تصاویر آثار تاریخی و فرهنگی استان در گوگل مپ اشاره و تاکید کرد: با هدف معرفی جاذبه های تاریخی و طبیعی آثار هماهنگی لازم جهت درج تصاویر آثار تاریخی و فرهنگی اردبیل در گوگل مپ انجام شده است.

به گفته معاون گردشگری استان اردبیل این مهم به تصویب کمیسیون ارتقا امنیت گردشگری خارجی نیز رسیده است.

تقی زاده یادآور شد: بروشور استانی و بروشور شهرستان ها با محتوا و تصاویر مناسب تهیه و در تعطیلات نوروزی در اختیار گردشگران قرار گرفت که برای ایام تابستان نیز بروشورهایی تهیه و توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: تصاویر جاذبه های گردشگری تمامی شهرستان ها توسط این اداره کل فیلمبرداری شده و در آینده نزدیک، فیلم جاذبه های گردشگری استان نیز به صورت سه زبانه(فارسی، انگلیسی و ترکی) تهیه  می شود.

انتهای پیام/ح

تهیه 1842 مورد مختصات از جاذبه ها و تاسیسات گردشگری اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.