سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۶۴ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری ۴ قاچاقچی در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ خبر داد.

 سرهنگ احمد طاهری جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  یگان‌های عملیاتی پلیس شهرستان ایرانشهر در اقدامی اطلاعاتی با ردزنی‌های گسترده به سرنخ‌هایی از حمل محموله سنگین موادمخدر توسط سوداگران مرگ در محور‌های فرعی این شهرستان دست یافتند.

وی افزود: پس از تکمیل تحقیقات پوششی و نامحسوس، یگان‌های عملیاتی پلیس ایرانشهر به منطقه موردنظر اعزام و در یک درگیری مسلحانه با قاچاقچیان، موفق به توقیف ۲ دستگاه خودرو حامل مواد افیونی و دستگیری ۴ قاچاقچی حرفه‌ای شدند.

طاهری خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو‌های سوداگران، یک تن و ۶۴ کیلو گرم تریاک و ۲ قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات مربوطه کشف کردند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان با هشدار به خانواده‌ها در خصوص معضلات و پیامد‌های موادمخدر، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می‌کنیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود مبنی بر نگهداری و خرید و فروش موادمخدر را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند تا نسبت به برخورد با اخلال گران در کمترین زمان اقدام شود.

انتهای پیام/ع

کشف مواد مخدر در سیستان وبلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.