سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیفی: برای طلا به جاکارتا می‌روم

ملی پوش تیم ملی ساندا گفت: می‌خواهم سومین مدال طلایم را در بازی‌های آسیایی به دست آورم.

محسن محمد سیفی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آسیب دیدگی اش در آستانه مسابقات انتخابی تیم ملی ساندا بیان کرد: از ناحیه زانوی چپ آسیب دیدگی مختصری داشتم که پس از گرفتن MRI طبق نظرپزشک متخصص و لشگری، پزشک تیم ملی باید بین سه تا چهار هفته استراحت می کردم. البته شرایطم رفته رفته بهتر شد و اکنون با رسیدن به آمادگی ۷۰ درصدی در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت می کنم.

حذف وزن 75 کیلوگرم در بازی های آسیایی به تیم ملی لطمه نمی زند

او درمورد تغییر اوزان ساندا و تاثیر حذف وزن ۷۵ کیلوگرم در عملکرد تیم ملی ایران در بازی های آسیایی جاکارتا بیان کرد: این موضوع به تیم ملی ساندا ایران ضربه نمی زند اما با توجه به اینکه در ۲ دوره قبلی بازی های آسیایی در این وزن مدال نقره و طلا گرفته بودیم در صورت حذف نشدن این وزن می توانستیم بازهم افتخار آفرینی کنیم. با این وجود نفرات سایر اوزان می توانند به شکلی عمل کنند که خلا این وزن پر شود.

تیم ملی تالو مردان در بازی های آسیایی شرکت نمی کنند

سیفی درباره آخرین وضعیت اردوهای آماده سازی تیم ملی ووشو در فاصله حدود چهار ماه باقی مانده تا بازی های آسیایی اظهار داشت: از لحاظ میدانی، کار با وزنه و فنی تمرینات خوبی را انجام می دهیم و بدون شک با آمادگی کامل در این رقابت ها شرکت می کنیم تا نتیجه دلخواه خودمان و مسئولان فدراسیون را کسب کنیم. البته تا جایی که اطلاع دارم امسال آقایان تالوکار به بازی های آسیایی اعزام نمی شوند و تنها بانوان این رشته همراه با آقایان و بانوان سانداکار به اندونزی می روند.

تلاش و تمرینات ما از سانداکاران چینی بیشتر است،اما با این حال پشت سر گذاشتن آنها کاری بسیار سخت است

سانداکار دسته 70 کیلوگرم کشورمان درباره احتمال سبقت ایران از چین در جدول توزیع مدال های بازی های آسیایی گفت: کارمان برای پشت سر گذاشتن چینی ها بسیار سخت است اما تلاش و تمرینات ما از سانداکاران چینی بیشتر است و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

می خواهم در جاکارتا سومین مدال طلایم را کسب کنم

سیفی درباره برنامه هایش برای جام جهانی ووشو بیان کرد: ابتدا می خواهم سومین مدال طلایم را در بازی های آسیایی به دست آورم. پس از این مسابقات هم با توجه به سهمیه ای که برای حضور در رقابت های جهانی دارم تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا با کسب مدالی خوشرنگ مردم ایران را شاد کنم.

امیدوارم حمایت ها از ورزشکاران تیم ملی همچنان تداوم داشته باشد

او درباره حمایت مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از ووشوکاران گفت: ما به صورت مستقیم با مسئولان این ۲ نهاد ارتباط نداریم و اگر بحثی هم باشد با کادرفنی و رئیس فدراسیون در میان می گذاریم. البته اردویی که از ۱۸ فروردین آغاز شده از لحاظ رفاهی و تغذیه یکی از بهترین اردوهای ما در سال های اخیر بوده است و امیدوارم به همین شکل تداوم یابد تا بتوانیم بدون دغدغه تمریناتمان را پیگیری کنیم. باید از تمام مسئولان فدراسیون به ویژه مهدی علی نژاد و کادر فنی تیم ملی به دلیل زحماتی که برای برگزاری این اردوها می کشند تشکر کنم و امیدوارم بتوانیم پاسخ خوبی به حمایت آنها بدهیم.

پرافتخارترین ووشوکار تاریخ کشورمان درمورد تاثیر پاداشی که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک پیش از بازی های آسیایی به ورزشکاران ایرانی می دهند در عملکرد آنها تصریح کرد: چهار ماه تا آغاز بازی های آسیایی زمان باقی مانده و از الان زود است درباره این پاداش صحبت کنیم. البته مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک پیش از بازی های آسیایی گوانگ ژو و اینچئون به ما پاداش دادند و مطمئنم قبل از سفر به جاکارتا هم چنین کاری انجام می دهند. البته قرار است مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش کشور در ماه رمضان امسال برگزار و پاداش ۲ سال اخیر آنها پرداخت شود. همین امر انگیزه خوبی به ما می دهد و به همین دلیل از حسن روحانی و مسعود سلطانی فر تشکر می کنم.

انتهای پیام/

اظهارات سیفی درباره آخرین شرایط تیم ملی ساندا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.