سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سالاری مطرح کرد؛

شورایی‌ها نماینده مردم در انتخاب شهردار آینده هستند

عضو شورای شهر تهران گفت: شهروندان و مسئولان باید به یقین برسند که ما به عنوان نماینده مردم برای انتخاب شهردار آینده تصمیم می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به اینکه بعد از استعفای نجفی شورا ساز و کاری را تدوین کرد تا فرآیند انتخاب شهردار انجام شود، اظهار کرد: از بین 28 نفری که برای شهرداری تهران کاندید شده بودند، 7 نفر مشخص شدند و مطابق همان ساز و کار مقرر شد که برنامه‌هایشان را اعلام کنند و در فرآیند زمان بندی در حضور خبرنگاران برنامه های خود را ارائه دهند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به حساسیت جایگاه شهرداری تهران گفت: در این شرایط تمامی توجهات مردم،‌ رسانه‌ها و مسئولان کشور به فرآیند تصمیم گیری اعضای شورا معطوف شده است.

وی تصریح کرد: این روزها در فضای عمومی و مجازی شائبه‌ای نهادینه شده که تصمیمات شورا خارج از اعضا اتخاذ می‌شود و این بداخلاقی شکل می‌گیرد که بر روی یک کاندیدای خاص اجماع شده و این فرآیندها نمایشی است.

سالاری با بیان اینکه از تک تک همکاران می‌خواهم که مجموعه کنشگری ما سبب می‌شود تا مردم متوجه شوند که اعضای شورا تصمیم می‌گیرند، ‌خاطرنشان کرد: هرچند که احزاب و گروه‌ها حق دارند بر اساس مرام نامه حزبی نظرات خود را بگویند، لذا این وضعیت منافاتی با تصمیم گیری مستقل شورا ندارد.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: امروز شهروندان و مسئولان باید به یقین برسند که ما به عنوان نماینده مردم تصمیم می‌گیریم.

وی خاطرنشان کرد: با طرح یک کاندیدای خاص سایر کاندیداها که از مدیران با تجربه هستند دلسرد می‌شوند و به‌‌ آن‌ها بی حرمتی می‌شود و من از ریاست شورا می‌خواهم در این زمینه شفاف سازی کند.

انتهای پیام/

صحبت‌های عضو شورای شهر تهران درباره انتخاب شهردار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.