سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۳۰ کیلو گرم تریاک در خراسان شمالی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از کشف ۳۰ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ در این رابطه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سرهنگ محمد غلامی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی براینکه شخصی با هویت معلوم با یک دستگاه کامیونت ایسوزو، مواد مخدر به استان‌های شمالی کشور قاچاق می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه پس از انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی نهایتا مشخص شد، متهم قصد دارد مقدار قابل توجهی مواد مخدر را به استان‌های شمالی منتقل کند، افزود: ماموران خراسان شمالی با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بیرجند به محور‌های مواصلاتی آن شهرستان اعزام و اقدام به کنترل خودرو‌های عبوری کردند.
وی با اشاره به اینکه ماموران با مشاهده کامیونت مورد نظر سریعا دستور توقف را صادر کردند، گفت:: در بازرسی از این خودرو مقدار ۳۰ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک کشف که راننده به همراه مواد مکشوفه و خودروی توقیفی برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی منتقل شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی با بیان اینکه متهم به همراه مواد مکشوفه بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و خودرو نیز راهی پارکینگ شد ، اظهار کرد: مهمترین وظیفه پلیس مبارزه با ورود، توزیع و خرید انواع مواد مخدر است و با هرگونه اقدامی که سلامت شهروندان را به مخاطره می‌اندازد به شدت برخورد می‌کند.
وی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از اینگونه موارد سریعا مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/آ


دستگیری سوداگر مرگ در خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.