سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیات بسکتبال لرستان خبرداد؛

فعالیت هزار و ۴۵۰ بسکتبالیست سازمان یافته در لرستان

رئیس هیات بسکتبال لرستان از فعالیت هزار و ۴۵۰ بسکتبالیست سازمان یافته در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فرزاد رستمی رئیس هیات بسکتبال لرستان گفت: خوشبختانه از سال گذشته رشته بسکتبال در لرستان روند رو به رشدی را به خود گرفته و اکنون با اقدامات انجام شده در تمامی رده‌های سنی تیم داشته و شاهد فعال شدن لیگ‌های استان هستیم.

وی افزود: با اقدامات صورت گرفته اکنون هیات‌های تمامی شهرستان‌های استان فعال شده‌اند و شاهد ساماندهی بسکتبال در مناطق مختلف استان هستیم.

رئیس هیات بسکتبال لرستان عنوان کرد: جوانان لرستانی دارای پتانسیل‌های زیادی بوده و خوشبختانه اکنون دو بسکتبالیست این استان عضو تیم ملی هستند.

رستمی در ادامه با اشاره به وضعیت بسکتبال بانوان لرستان نیز، افزود: با اقدامات انجام شده اکنون در حوزه بانوان نیز گام‌های مناسبی در رشته بسکتبال استان برداشته شده و شاهد فعال شدن این حوزه نیز هستیم.

وی عنوان کرد: اکنون بیش از هزار و ۴۵۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته بسکتبال در استان مشغول به فعالیت هستند که در نظر داریم تا پایان امسال این عدد به ۲ هزار نفر برسد.

رئیس هیات بسکتبال لرستان در ادامه با اشاره به تلاش برای میزبانی لرستان از مسابقات مختلف کشوری، افزود: در نظر داریم امسال شرایط را برای میزبانی از مسابقات مختلف ملی مهیا کرده که امیدواریم در اردییهشت ماه لرستان میزبان مسابقات بسکتبال سه نفره باشد.

رستمی اظهار داشت: امیدواریم با توجه به روند روبه رشد بسکتبال لرستان تا پایان امسال شرایط برای تیم‌داری لرستان در لیگ دسته یک مهیا شود.

انتهای پیام/م

هزار و ۴۵۰ بسکتبالیست سازمان یافته در لرستان فعالیت می‌کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.