سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

کاهش ۲۷ درصدی مرگ افراد در حوادث کار سیستان و بلوچستان

مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان گفت: ۳۳ نفر در سال گذشته بر اثر حوادث کار در این استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با سال پیش از آن، ۲۷ درصد کاهش یافته است.

 رضا عبدی مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:در سال گذشته ۳۳ نفر در حوادث کار جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با سال ۱۳۹۵ که آمار تلفات حوادث کار ۴۵ نفر بود، ۲۷ درصد کاهش یافته است.

عبدی  افزود: همه ۳۳ نفر فوتی سال گذشته که بر اثر حوادث کار جان خود را از دست داده اند، مرد بودند که بیشترین تعداد مربوط به شهرستان چابهار با ۱۰ نفر فوتی است.

وی ادامه داد: در سال گذشته اصابت جسم سخت بیشترین دلیل مرگ در حوادث کار را به خود اختصاص داد که با ۳۶ درصد تلفات در رتبه اول مرگ و میر ناشی از حوادث کار قرار می‌گیرد و متاسفانه در این سال ۱۲ نفر به اثر اصابت جسم سخت در حین کار در سطح استان جان خود را از دست دادند.

عبدی تصریح کرد: پس از اصابت جسم سخت، حوادث ناشی از وسایل نقلیه با ۸ فوتی در رتبه دوم دلایل مرگ در حوادث کار قرار می‌گیرد که ۲۴ درصد از تلفات حوادث کار را شامل می‌شود.

انتهای پیام/ع

کاهش مرگ افراد در حوادث کار

برچسب ها: پزشکی قانونی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.