سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه مشهد؛

مساجد ایران باید پایگاهی برای توسعه معارف اسلام و رونق مذهب تشیع شوند

امام جمعه مشهد گفت: مساجد ایران باید پایگاهی برای توسعه معارف اسلام و رونق مذهب تشیع شوند و این کار زمانی صورت می‌گیرد که نسل جوان در مساجد زمام امور را در دست بگیرند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  آیت الله علم‌الهدی امشب در ایین افتتاح مسجد صاحب‌الزمان در منظقه طرق مشهد با تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر ع. اعیاد شعبانیه و روزحوان گفت:بزرگتریت توفیق و اظهار عشق و دلدادگی نصیب ما شده که در این محل مقدس برای امام زمان خود خانه بسازیم تا عبودیت و بندپگی ما در درگاه خدا در خانه شما انجام بگیرد.

وی گفت: انتظار فرج ما را به اینجا کشانده و از شما میخاهیم این انتظار را لبیک بگویید و برکات قدومتان بر تمام مردم این منطقه و شهر سایه بیفکند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود:با عشق و اخلاصی که شما عزیزان زحمت کشیدید این مسجد را توسعه داده و بنای این مسجد را شایسته وجود اقدس بقیه الله بوجود اوردید و زحمات شما به عنوان منتظران واقعی امام زمان عج قابل توجه است.

در طرح توسعه این مسجد ۳۵۰ متر مربع به مکان قبلی اصافه شده که متراژ کنونی ان ۶۰۰ مترمربع می‌باشد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای ساخت این مسجد هزینه شذه است که عمده ان کمک‌های مردمی است.
 
انتهای پیام//ف.ف
 

مساجد پایگاهی برای توسعه معارف اسلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.