سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت هفته کارگر؛

بازدید نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از شرکت ایران پاش ارومیه

به مناسبت هفته کارگر نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی از شرکت ایران پاش ارومیه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛در اولین روز از هفته کارگر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسئول بسیج کارگری و جمعی از تشکلات کارگری و کارفمایی شهرستان ارومیه از شرکت ایران پاش بازدید بعمل آوردند.
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه ضمن گرامیداشت هفته کارگر و تبریک روز جوان گفت: کارگران قشر زحمت‌کش جامعه هستند که همواره دستان تلاش گر آن‌ها چرخ‌های اقتصاد، تولید و توسعه کشور را به چرخش درآورده است.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به شعار امسال، افزود: اساس پیشرفت هر کشوری را کارگران تشکیل می‌دهند که سرمایه‌های گران‌قدری در میان آحاد جامعه هستند و نقش آن‌ها در تحقق شعار امسال با نام حمایت از کالای ایرانی، با تولید کالای مرغوب و مناسب مؤثر دانست و خواهان حمایت خریداران از کالای ایرانی شد.
قریشی در ادامه با اشاره به اینکه کار و کارگری در دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ویژه‌ای بر خوردار است، افزود: کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند.
نقی زاده مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم در این بازدید افزود: بی‌شک حیات ملت، جامعه و همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی بر گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه ورزی کارگران است.
در پایان با اهداء شاخه گل و لوح تقدیر از خدمات و تلاش‌های کارگران این واحد تولیدی تجلیل به عمل آوردند.

انتهای پیام/ن.م

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از شرکت ایران پاش ارومیه بازدید کرد

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.