سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نخستین همایش نکوداشت خیرین مدرسه ساز منطقه نازلو

با حضور خیرین نخستین همایش نکوداشت خیرین مدرسه ساز منطقه نازلو در شهر نوشین شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛آخوندیان رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی در نخستین همایش نکوداشت خیرین مدرسه ساز منطقه نازلو گفت: جذب و مشارکت خیرین و شناساندن و بررسی نیازمندی‌ها مناطق محروم و کم بر خوردار برای احداث مدرسه از اهداف این همایش است.

آخوندیان اضافه کرد: در طول بیست برگزاری مراسم و همایش‌ها ۱۱۷۶ باب مدرسه در قالب ۵۹۱۰ کلاس درس تعهد شده که از آن ۶۰۵ باب در قالب ۲۶۶۹ کلاس توسط خیرین احداث و تحویل داده شده است وی اضافه کرد: ما همچنان نیازمند ۵۰۰۰ کلاس درس با ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم که باید جذب شود .

سیاح معاون  اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز گفت سرانه آموزشی ما در استان ۴ متر مربع است که نسبت به کشور از میزان کمتر برخوردار است و شاخص ما در زمینه‌های آموزشی و پرورشی باید ارتقا یابد، اما در زمینه شاخص دبیران و دانش آموزان مستعد و سطح علمی جزو ۵ استان برتر کشور هستیم وی اضافه کرد: انتظار داریم خیرین و بخش خصوصی نسبت به رفع کمبود‌های فضا‌های آموزشی ورود پیدا کنند و گام‌هایی بیشتر بردارند.

جامعی رئیس آموزش و پرورش منطقه نازلو نیز گفت: ۵۰ درصد مدارس منطقه نازلو نیازمند مرمت بازسازی و مقاوم سازی است هرچند ۵ پروژه ۲۵ کلاسه در این منطقه در حال اتمام است، اما جواب گوی نیاز‌های ما نیست.

انتهای پیام/ن.م

نخستین همایش نکوداشت خیرین مدرسه ساز منطقه نازلو برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.