سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک هزار و 320 میلیارد ریال سهم شهرداریهای آذربایجان غربی از وصول مالیات

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی گفت: سهم 42 شهرداری آذربایجان غربی از وصول مالیات بر ارزش افزوده در سال 96 ، یک هزار و 320 میلیارد ریال بوده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، یعقوب مزرعه‌لی با اشاره به اینکه سال گذشته یک هزار و ۹۱۵ میلیارد ریال عوارض مربوط به مالیات بر ارزش افزوده در آذربایجان‌غربی وصول شد ، اظهار کرد: این میزان وصولی نسبت به سال ۹۵، ۱۸ درصد افزایش داشته است.

وی سهم ۴۲ شهرداری سطح استان از این پرداختی‌ها را یک هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: این میزان پرداختی به شهرداری‌ها نسبت به سال ۹۵ رشد ۲۱ درصدی داشته و در این مدت ۵۹۵ میلیارد ریال عوارض نیز در اختیار دهیاری‌های آذربایجان‌غربی قرار گرفته است که رشد ۱۲.۵ درصدی را نسبت به سال ماقبل نشان می‌دهد.

مدیرکل امور مالیاتی استان با اشاره به تغییرات صورت گرفته در نحوه توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از سال گذشته عنوان کرد: این تغییرات به طور کامل به نفع مناطق کم‌برخوردار بوده به نحوی که میزان برخورداری شهرستان‌هایی مثل چالدران و اشنویه از این عوارض به میزان ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/ا

افزایش ۱۸ درصدی وصول عوارض مالیات بر ارزش افزوده در آذربایجان‌غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.